torillb Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 okei, trodde jeg hadde fått lagt inn ett innleg, men ikke det så her prøver jeg igjen. Er ny i redigeringsverdenen. Dette bildet er tatt med canon 400D. Er fornøyd med det selv, men hva skulle jeg ha forandret på visst jeg skulle ha tatt ett tilsvarende bilde og i forhold til redigering i ps. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Søtt bilde! Men jeg synes personlig at "selective color" gjør lite. Kanskje du kan lage en farge-versjon, gjerne med litt ekstra smell i fargene slik at påskeliljen kommer til sin rett. Og kanskje litt vignettering også? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Søtt bilde! Men jeg synes personlig at "selective color" gjør lite. Kanskje du kan lage en farge-versjon, gjerne med litt ekstra smell i fargene slik at påskeliljen kommer til sin rett. Og kanskje litt vignettering også? Ja, akkurat det samme tenkte jeg...bedre med litt "prangende" farger på vårblomstringen. (Og pass på å redusere billedstørrelsen når du legger ut, det greier seg fint med ca 200kb på nett) RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå