Gå til innhold

Aprilfest 2008 - Zaft - 50mm + Mitt daglige liv

Anbefalte innlegg

Bruker: Zaft

Utfordringer:

- Ta bilde av "mitt liv", altså ting jeg ser i livet mitt eller ting jeg gjør, mao. alt fra bilder av noe i leiligheten min eller nede på kurset jeg har går på eller når jeg er ute og går tur. Med andre ord ganske åpent tema(ja jeg er pingle) ;)

- Kun mitt 50mm objektiv

Deltakernivå: Pingle

Utstyr: Ses i signaturen. Bruker kanskje stativ, ellers ikke noe spesielt utover at jeg bare skal bruke 50mm.

Ønsker denne tråden RYDDIG så venligst ta all kritikk HER!

Endret av Zaft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. April

post-18919-1207063789_thumb.jpg

Var i Fredrikstad en tur, gikk i parken forbi kirka og venta på at bussen skulle gå(1 time etter bildet ble tatt) Og fant ut jeg skulle ta bilde av klokka/bygget.

Ble ikke noe spesielt bra bilder idag, men dette ble altså det beste pga latskap idag. Har justert litt i Lightroom og krympa bildet litt, thats it..

Lenke til kommentar

3. April

post-18919-1207258133_thumb.jpg

Jeg går på no "kurs" greier om dagen på noe som heter AOF og ny vei for ungdom, og oppgaven jeg har fått er å ta bilder av de lokale skulpturene osv.

Jeg synes selvfølgelig det er gørr kjedelig da jeg ikke liker statuer noe særlig, så syntes heller det var mer moro å ta bilde av han jeg gikk rundt med(Morten Milde for dere musikkintreserte, noen kjenner nok til han).

Grunnen til jeg valgte å legge ut dette bildet og ikke noen av statuene var rett og slett at jeg syntes dette var ett bedre motiv og bilde, pluss jeg irriterte meg over at han brukte høyre øye!

Lenke til kommentar

1 uke siden siste bilde, har strekki noe i foten(noe galt er det i alle fall) så har ikke blitt noe bilder i det siste, så blir å tøye litt på hvor ofte jeg klarer å levere bilder ;) Men holder meg til utfordringa mi, så kommer litt innimellom..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...