Bjørnli Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Bruker: Zaft Utfordringer: - Ta bilde av "mitt liv", altså ting jeg ser i livet mitt eller ting jeg gjør, mao. alt fra bilder av noe i leiligheten min eller nede på kurset jeg har går på eller når jeg er ute og går tur. Med andre ord ganske åpent tema(ja jeg er pingle) - Kun mitt 50mm objektiv Deltakernivå: Pingle Utstyr: Ses i signaturen. Bruker kanskje stativ, ellers ikke noe spesielt utover at jeg bare skal bruke 50mm. Ønsker denne tråden RYDDIG så venligst ta all kritikk HER! Endret 3. april 2008 av Zaft Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 1. april 2008 Forfatter Del Skrevet 1. april 2008 1. April Var i Fredrikstad en tur, gikk i parken forbi kirka og venta på at bussen skulle gå(1 time etter bildet ble tatt) Og fant ut jeg skulle ta bilde av klokka/bygget. Ble ikke noe spesielt bra bilder idag, men dette ble altså det beste pga latskap idag. Har justert litt i Lightroom og krympa bildet litt, thats it.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. april 2008 Forfatter Del Skrevet 3. april 2008 3. April Jeg går på no "kurs" greier om dagen på noe som heter AOF og ny vei for ungdom, og oppgaven jeg har fått er å ta bilder av de lokale skulpturene osv. Jeg synes selvfølgelig det er gørr kjedelig da jeg ikke liker statuer noe særlig, så syntes heller det var mer moro å ta bilde av han jeg gikk rundt med(Morten Milde for dere musikkintreserte, noen kjenner nok til han). Grunnen til jeg valgte å legge ut dette bildet og ikke noen av statuene var rett og slett at jeg syntes dette var ett bedre motiv og bilde, pluss jeg irriterte meg over at han brukte høyre øye! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 1 uke siden siste bilde, har strekki noe i foten(noe galt er det i alle fall) så har ikke blitt noe bilder i det siste, så blir å tøye litt på hvor ofte jeg klarer å levere bilder Men holder meg til utfordringa mi, så kommer litt innimellom.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 16 April Ble ett bilde igår, av meg selv, litt retouch med en plugin i photoshop for test. Grunnet vondt ben og personlige årsaker har jeg dessverre feilet utfordringen med tanke på hvor ofte det skal bli bilder. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 22 April Tok med 2 brødskalker(kutta opp i terninger) og dama og fikk ho til å kaste brød til ender osv. mens jeg lå på en brygge ganske nærme vann-høyden, men slet med sterk som og dette var det beste jeg fikk til dessverre. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det var da et riktig fint ande-bilde det der, med en litt uvant posisjon på anden RandiA Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Ja, den var litt hissig;) Jagde bort stokk-ender og alt annet rart;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå