kvase Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Nå kan du printe ut solbeskyttere til kameraobjektivene dine, og lime dem sammen selv. http://www.lenshoods.co.uk/ gå bare på de forskjelige merkenavna så får du alle linsene der=Download Lenke til kommentar
fnuffleh Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Haha, fantastisk! Detta må jeg prøve. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hmmm... må man lime de på objektivene? Det er vel samme feste som de "vanlige" solbeskytterne...(?) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ville laget den i plast, får se om jeg får tid så skal jeg prøve å skjære ut en Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hmmm... må man lime de på objektivene? Det er vel samme feste som de "vanlige" solbeskytterne...(?) Fest den med tape eller strikk. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kommer nok til å printe ut en og prøve å se hvordan filteret er, men holder meg nok til de vanlige.... Bra noen allikevel kommer med slike ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå