Gå til innhold

Lost Odyssey - Hjelp, tips & triks (SPOILERS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
våpen vil du kunne kjøpe etterhvert hos forskjellige vendors i byene, men du kan også være heldig å finne noen i kister :yes:

 

Takker, fant et sverd til Kain nå.

 

Meget bra spill! Men etter hvert synes jeg de overraskende kampene begynner å bli kjedelig. Det gjør det vanskelig å utforske områdene for loot. Kampene har jo sin nytte da - med tanke på level, men noen ganger kunne det vært greit å kunne droppe dem. Usj.

Lenke til kommentar

synes også kampene er drit kjedelige. de tar for lang tid.

helt utrolig at man ikke kan skippe den intro sekvensen foran hver match, og at ikke combaten kan speedes opp noe.

 

Synes også at dette spillet har fått altfor mye skryt, det er ikke så bra.

Lenke til kommentar
Det kampsystemet hører til selve sjangeren (jrpg) så da er det sjangeren du ikke liker...

 

Jeg elsket dette kampsystemet i det gladiator spillet som var til xbox 1 (husker ikke navnet på stående fot), så det er ikke det, det står på.

 

Men det er jo for svingene altfor lett. Ingen normale battles byr på problemer i det hele tatt.

Også kommer det bosser, man bruker 10+ forsøk på. (akkurat det er greit, vanskelig = moro, dritlett = kjedelig)

 

Jeg er ikke interesert i å se på den samme kjedelige combatsekvenesen til en karakater som er helt lik hver bidige gang[/b,] en million ganger.

Hadde ikke kosta de mye å lagt inn en skip-animations-option.

 

Hadde det ikke vært for den utrolige historien, og den vakre vakre musikken, hadde jeg skrudd av for lenge siden.

 

og hvor sannsynlig (rpg sannsynlig :p) er det at en 10(?) år gammel jente...

 

..er på lvl 15 og kan de samme spells som voksne folk? Hvorfor banket hun ikke opp de soldatene selv?

 

Lenke til kommentar

hehe okay, vel det at det tar en liten stund før kampen begyner forstår jeg at du syns er lit kipt, men jeg ble vant til det i hvertfall :)

 

Også når du kommer lit lengere i spillet blir de normale kampene lit vanskligere (syntes jeg da).

 

Anyways kos deg vidre historien blir bare bedre og bedre :thumbup:

Lenke til kommentar

Bare husk at dere som ikke har kommet til gotzha enda, dere må reise til kent med en gang dere får muligheten, da dere finner en accesory (3+ skill slots) Bak den ene vakten utenfor porten. Jeg glemte dette.

 

Når dere har gjordt dette så må derereise til gotzha for og kjøpe all-baricadus og all-sheildus(disse spellsene går ikke an og få tak i senere i spillet uansett faen)

 

 

Er det noen som har peiling på hva den dere sucssesive mode er? får du noe spes eller er det bare og fullføre om igjen og om igjen?

Lenke til kommentar
Jeg kjenner jeg blir rimelig forbanna når jeg forsøker å få 3 stjerner i Super Heavy Class i Backyard fights...

 

Hadde den følelsen selv mens jeg holdt på, men de er faktisk ikke så vanskelige. Det er noen triks på hver av dem som gjør de helt greie å komme gjennom.

 

F.eks sword master fjotten holdt jeg på å ta med kaim alene.. når jeg innså at man kan bruke 5 stykker så ble den en del lettere ;p

Lenke til kommentar

det som er faen med han er at hvis du skal få 3 stjerner der så må du drepe hunden, og som alle vet se har den 80000+ hp, og hvis du i det heletat får drept den så blir han til djevelen selv. Gud mulig siden han bruker alle restorative spells som er mulig

 

Men en fin strategi er og bruke ha toxin 3 på en ring og bruke defend med alle uten om en som har ringen og det bruker han på hunden, da dør den etter 4-5 runder.

Du må selvsagt ha perfect

Endret av Pikkhaud
Lenke til kommentar
hehe okay, vel det at det tar en liten stund før kampen begyner forstår jeg at du syns er lit kipt, men jeg ble vant til det i hvertfall :)

 

Også når du kommer lit lengere i spillet blir de normale kampene lit vanskligere (syntes jeg da).

 

Anyways kos deg vidre historien blir bare bedre og bedre :thumbup:

 

Vel jeg angrer dypt på at jeg kjøpte dette spillet. Drar det bare frem når jeg har goooood tid. (makan til langdrøgt spill skal man lete lenge etter)

Dog liker jeg historien, blir nesten som å se på en film.

 

Siste gang jeg prøvde;

 

1. gå 2 cm

2. *boom random encounter*

3. *vent 30 sekunder før man får kontrollen over combat'n*

4. *klikk klikk enkel combat vunnet*

5. *vent 30 sekunder før man kan bevege seg igjen*

6. gå 2 cm

7. repeat 2-5

8. gå 2 cm

9. repeat 2-5

 

nå begynte jeg å banne høyt. makan.

 

(dette var der man på slutten av disk 1 skal rulle en viss stein for å

knuse en viss dør. I tillegg trodde jeg at man skulle knerte Mack, men neida...game over! ARGH!

 

 

Har ikke spilt det siden, som er en par uker siden.

 

Noen som vil bytte mot noe?

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...