$ig Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Hei, tenker å kjøpe ny billig spill PC, har satt opp dette oppsettet: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=69322. Jeg skal ikke drive med overklokking, bare spilling. Ser det greit ut, vil dette passe sammen? Noe jeg burde forandre på? Mvh $ig P.S. Jeg trenger bare RAM, CPU, Grafikkort, HK og HDD. Det andre har jeg:) Endret 28. mars 2008 av $ig Lenke til kommentar
$ig Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Støtter Hovedkortet (Asus P5N-E SLI) CPUen (Intel Core 2 Duo E8400)? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 det finner du ut ved å sjekke netsidene til asus suport->cpu suport ikke kjøp nvidia chipsett om du ikke har planer om sli btw. p35 x38 er bedre valg. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Takk for svaret, da så jeg at CPU og HK passer! Det var SLI jeg hadde i tankene etterhvert=) (Er dette HK dårlig selv om jeg ikke skal drive med overklokking?) Jeg har en IDE Harddisk her hjemme, kan jeg koble den til det hovedkortet? Ser at det er en "kontakt" på kortet som ligner på en IDE kontakt. Er det en IDE kontakt? En ting til - holder det med 2GB RAM, eller burde jeg gå for 4GB? Endret 28. mars 2008 av $ig Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 chipsettet er vell kansje ikke det verste.. om du skal ha p5n-e sli kjøper du et netverkskort vedsidenav. for det onbord kortet kommer til å ta kvelden etter omtrent 50 omstarter. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Det HK funker fint det, har hatt null problemer med det... Funker fint med 2X8800 i SLI Kan lett anbefale det på det varmeste i den prisklassen Funker greit nok til å overklokke med også! Edit Skule jeg ha valgt ut komponenter hadde jeg valgt akkerat det samma som deg! Lykke til med ny data, blir garanter en god gaming pc Endret 28. mars 2008 av OpelPower Lenke til kommentar
$ig Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Det er bra å høre OpelPower Noen som vet om HK støtter IDE Harddisk? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det er bra å høre OpelPower Noen som vet om HK støtter IDE Harddisk? Det er da viserligen IDE kontakter på det så da skal det støttes Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 akuratt p5n-e sli er vell en av de få hovedkortene folk fremdeles kjøper som fremdeles har 2 IDE kontakter på hovedkortet. altså støtte for 4 enheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå