Panny60 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har en WD 320 gb mybook, har hatt den i nærmere ett år nå og har vært kjempefornøyd og alt har fungert bra til idag. Når jeg kobla på USB og prøvde å komm meg inn på hardisken så kom bare feilmeldingen "Disketten i stjasjon F er ikke formatert, vil du formatere nå" Har mange viktige filer på den så vil ikke formatere den, finnes det noen annen løsning for å kunne få den til å bli normal igjen utenom å formatere? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Her er et diagnoseprogram som inspiserer partisjonstabeller og bootsektorer. Gjør det mulig å finne ut hva som er galt. Last ned denne filen, kjør programmet, og legg MBRlist.txt og BPBxlist.txt filene som vedlegg i svaret. http://home.online.no/~paulsen8/MBRlister.zip Lenke til kommentar
Nator Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er vel sånt som kan skje når du plugger usb disken fra mens den er på. Jeg fikk nylig problemer med å lese filer / mapper på min, som om den går varm eller noe.. Får opp "I/O feil"-melding etter en stund. Håper du får tilbake filene dine. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) TUUSEN TAKK! Kjørte programmet ditt, så spurte den om jeg vil skrive noe tilbake trykket y og enter og alt var fikset. Nå fungerer disken som den skal :D:D:D:D:. Har lagt til begge listene; igjen tuuusen takk! Edit: Feil. MBRlist.txt BPB1list.txt Endret 28. mars 2008 av Panny60 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Det var bra. Ser at du hadde fått en korrupt (overskrevet) bootsektor. Programmet mitt detekterte at backup bootsektor så bedre ut, og brukte den til å gjenopprette bootsektor. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 hehe, skjønte ikke noe av det, men det funka Er det du som har laget programmet? Topp program, lite plass, raskt og effektivt . Tusen takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ja, jeg lagde det programmet etter å ha sett behovet her på forumet. Er stadig vekk noen som har slike problemer. Men har aldri hatt bruk for det selv. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Kjempebra program! Skal huske å lagre det i tilfelle jeg får bruk for det en gang Godt å lese at du fikk filene dine tilbake Panny60. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå