Olavxxx Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hei, Vil noen være med på å bygge opp et community for programmering, design, tips, tricks, layouts, etc? Jeg har hosting og domene, har satt opp Joomla med en template og laget litt dummytekst. Det er også installert et enkelt forum, norske moduler, etc., samt shoutbox Men ja, jeg ser egentlig at tiden ikke strekker til å gjøre dette alene. Så, ja.. vet ikke jeg, er det noe interesse? Primært er det vel artikkelproduksjon, m.m., som er interessant å få hjelp til, samt moderering av forum. http://www.htmltips.no/ < er i alle fall siten ps. ikke diss innhold/design da, det er bare det jeg snekret sammen på en kveld. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hva skal htmltips ha med programmering å gjøre? Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2008 Hva skal htmltips ha med programmering å gjøre? Jeg tenkte webutvikling, som omfatter php, asp, javascript, ajax, etc. Dvs. TIPS for det meste, kan være alt fra Joomla-tilpassninger, etc. Om det ikke er noe interesse, så får jeg se hva som skjer Men, ja.. Jeg vet HTML ikke er programmering sådan, men dog., brukes jo html til de fleste websider :-) Derfor HTML tips, om man skal analysere dette noe mer, kan jeg jo også si at feks. tips levert gjennom HTML på portalen, hehe.. Men det er semantikk da, litt uvesentlig egentlig. Formålet er jo bare å ha et domene som er enkelt å huske.. Om man har phptips, så er det begrenset til php.. csstips, begrenset til css. Kunne jo vært webportal.no (vet ikke om den er brukt), men jeg synest htmltips.no er greit domene? Er det ingen interesse? Seff ingen lønn å friste med, dette er jo bare hobbyprosjekt, som jeg ikke tjener noe penger for. Jeg har i alle fall payet for domene og hosting Skal se om jeg ikke tar å reinstallerer joomla og setter op CB og litt bedre layout i kveld.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå