Gå til innhold

BK: Orbs Orbs Orbs


Anbefalte innlegg

Tittelen er såklart ikke gjentatt bare for å oppfylle tre ords regelen. Såklart.

 

Litt laber teknisk kvalitet på bildet i utgangspunktet, så måtte softe mere enn jeg liker seg. Skal se om jeg finner ett litt bedre bilde å flytte over teknikken til da jeg kommer meg i nærheten av ekstern disken min!

Ellers er det resultat etter en liten tutorial som jeg litt halveis tok nå nettop =).

post-134150-1206546532_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ting blir litt for tett oppi hverandre, og at det er for lite som skjer i bildet. Greit at det er viktig med en del luft i komposisjonen, men du bør virkelig flytte ting litt utover i bildet. Det blir akkurat som å ta en bitteliten flekk med syltetøy helt i midten av skiven, og spise resten av den uten noe som helst. Dårlig forklaringen? Helt enig!

Vel, prøv å flytte rundt litt på ting, dessuten ligger hovedfokus omtrent i midten, det liker jeg ikke. Men jeg antar "orbs"-effekten er laga i Photoshop, eventuelt tilsvarende programvare, hvilket betyr at du kan flytte rundt på dem? Hvis ikke, kan du flytte rundt på dem i Photoshop uansett.

Lenke til kommentar
What about now?

 

Det fungerer helt greit. Ser ut som du har fått med det meste fra Photoshop top secret-DVDen - forøvrig mange meget gode photoshop-tips der. Jeg synes dog du burde jobbe litt mer med å få til realistiske refleksjoner på henne fra lysene rundt henne.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...