morgan_kane Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 viste tv norge lost i påske uka? va det episode 2 isåfall? Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nei det var ike LOST i påskeuka...;D I dag kommer Lost episode 3 tror jeg...;P Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Umm, jeg så en rykende fersk Lost episode på langfredag på TG... Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) I dag kommer Desmond episoden Constant (nr5) I påska (19 mars) gikk Kate episoden Eggtown (nr4) ganske sikker Endret 26. mars 2008 av Moff Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det var ikke lost (tvnorge) onsdag som var.. (19 mars) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Umm, jeg så en rykende fersk Lost episode på langfredag på TG... Og så? det var vel ikke på tvnorge, som trådstarter tydelig spør om. For å få en klarhet i ting: NEI, tvnorge viste ikke noen episode forrige uke. I kveld sendes episode 4. Skjønner ikke hvorfor folk her sier de er ganske sikre på at det var lost forrige uke, når de åpenbart ikke har sjekka. Endret 26. mars 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 takk og pris, trodde jeg hadde gått glipp av en episode. er mange som burde gjøre som meg og se det på tv. da støtter man faktisk serien. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 beklager for feilaktig informering Lost-norge.net s sendeplan er tydeligvis ikke riktig Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 En diskusjon hvorvidt man støtter TV-serier dersom man ser de på TV framfor å laste ned er splittet ut i en egen tråd som man finner her: Støtter man serier når man ser de på TV framfor å laste ned? (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå