Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg bare lurer på om det er noen som gidder å redigere dette bildet. Har lyst til at dette skal redigeres slikt: *At jeg ser mer eller mindre dau ut(Zombieaktig) *At jeg har mørk hud *At jeg ser mer rocka ut *At jeg ser ond ut *At jeg ser emo ut(Vil bare se hvordan det ser ut ) *Ellers kan du gjøre no du synes er morsomt Svar viss du har tenkt til å prøve:p Lenke til kommentar
Joney Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg bare lurer på om det er noen som gidder å redigere dette bildet.Har lyst til at dette skal redigeres slikt: *At jeg ser mer eller mindre dau ut(Zombieaktig) *At jeg har mørk hud *At jeg ser mer rocka ut *At jeg ser ond ut *At jeg ser emo ut(Vil bare se hvordan det ser ut ) *Ellers kan du gjøre no du synes er morsomt Svar viss du har tenkt til å prøve:p Anbefaller deg å prøve i Visuell Kreativitet forumet BTW, Bilder er ikke tilatt i signaturen på diskusjon.no Endret 23. mars 2008 av Joney Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kan sette meg i jobben om noen minutter men kan ikke love at jeg fullfører. Bare gjør det på gøyt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Kan sette meg i jobben om noen minutter men kan ikke love at jeg fullfører. Bare gjør det på gøyt. ok Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Syns du er alt i lista fra før jeg. Med unntak av mørk hud. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 haha, dau? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 jepp, likbleik, og emo er du jo 100% allerde, bare legg til ett kutt og littsvartmaling rundt øynene, gogo Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Im pro! Ikke så vanskelig da. Trenger ikke applaus. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Jeg gjorde et forsøk på "dau". Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 *At jeg ser mer eller mindre dau ut(Zombieaktig)*At jeg ser emo ut(Vil bare se hvordan det ser ut ) Disse to er jo tilstede i stor grad allerede synes jeg How do you get an emo down from a tree? you cut the rope... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 ingen flere som gidder ? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det virker jo ut som om du hadde gjort det allerede da. Er dette skjult forum (alla skjult kamera)? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Nei det er et helt uredigert bilde som jeg har tatt med mitt digitale fotokamera Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du vet aldri hva dagens teknologi kan gjøre. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 noen som gidder å sette på en kofte og en sånn samehatt på meg:p På bilde altså? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Du kan jo prøve deg frem selv? Begynn med paint, deretter kan du bevege deg mot mer avanserte programmer Lenke til kommentar
Joney Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Mitt forsøk, blei bare fantasi til slutt... Kan sende deg større versjon om du trenger. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Mitt forsøk, blei bare fantasi til slutt... Kan sende deg større versjon om du trenger. kongebilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå