Filmvenn Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Her skal det bare diskuteres episoden "Meet Kevin Johnson", annen diskusjon og diskusjon om andre episoder skal taes i en annen "passende" tråd. Om du poster informasjon om episoden før den er sendt i USA, legg det i en spoiler. Har du ellers innvendiger til hva som bør være med blant informasjonen i førsteposten ta kontakt med trådstarter via PM. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Trailer: SpoilertrådenHovedperson/Flashforward: Michael Dawson. Forhåndsinfo:Sayid konfontrer Ben`s spion på skipet, og Ben ber hans datter Alex om å dra ifra Locke og de andre før et kommende angrep skjer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Fy for en episode må jeg nesten si. De klarte å fortelle hele "Kevin Johnson"-historien uten å bruke selv skuespiller som spilte Walt(stand-in), på en brukbar måte og personelig/moralsk måte. Og for å samtidig bringe inn hvorfor "Kevin" gjør hva han gjør. Bruken av Tom var litt bra og, vi fikk i tillegg en trolig endelig slutt for han i serien og en siste bekreftelse på legningen hans. Libby sin tilbakekomst var lettere irriterende egentlig(for mye deja-vu av Charlie sin tilbakekomst i sesongstarten), men var jo der for å vise oss skyldfølelsen til Michael sammen med det at Walt nå ikke vil ha noe kontakt eller ikke vil møte faren sin. Tror på grunn av hun møtte Desmond at hun vil være med i et flashback til Desmond snart som kanskje er med å vise litt mer om hvorfor Widmore er ute etter øya og sånt. Glad for at Miles forsatt lever, elsket hvordan han smilte når han sa at Ben ville få til det han ønsket. Spesielt når Sawyer var litt bråkjekk som vanlig. Ken Leung/Miles håper jeg virkelig blir en stund på serien. Og hvor i huleste er Lapidus nå? At de nå sikkert drepte av Karl synes jeg endelig er på tide, og var på en måte en verdig selv om jeg skjønte at det kom til skje med han. Er ikke noe hemmelighet akkurat at Ben ville ha Karl fjernet på grunn av hans forhold med hans "datter" Alex. Danielle tror jeg garantert overlever, noe på grunn av det vil gi noe plot til Alex og grunn til å beholde henne. Vi kan få en form for flashback-episode nå som det er noe mer plot rundt karaktern. Vedder på at en av de første episodene etter pausen nå p.g.a. streiken blir Danielle-sentrert, selv om det kanskje er dårlig tid for det. De(Alex og Danielle) har værtfall et plott(konfortrasjonen med de som angrep henne og om hvem som overlever), og vi ser nå ut til å få møte de resterende Others igjen. Richard Alpert, any1?!! Kommer Richard Alpert/Nestor Carbonell tilbake er jeg nesten i ekstase når det kommer til Lost. Siden vi trossalt har mistet gode "gjeste-karakterer" som Ethan, Tom og Mikhail. Er egentlig bare Sam Anderson(Bernard igjen). Å han er gjemt under en stein rundt 15 episoder av hver sesong siden han kom fram i sesong 2. Glimrende, garantert en gode episode. 10/10 Lenke til kommentar
Moff Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Også Ganske sikkert på at Danielle overlever det der. Tror det har vert lenge snakk om en Daniele sentrert episode. Lurer skikkelig på hva for et sted sanctuary'en er. Kryr det av flere badass others folk? Virker nesten som en festning . HVis skudda kom derfra.. Likte en Kate, Sun, Jin fri episode. Genialt med MC Gainey / tOM. Hendelsene som skjer når Tom er i Manhattan på Hotel må vel skje en gang etter vi ser Jack og Tom spiller rugby i Othersville? Skjønte ikke helt det med at Michael ikke kunne drepe seg selv. Blir han udødeøig eller kan han bare ikke ta selvmord? Skjer tydeligvis ikke med alle ? Det ble gjort på den beste måten, men synes det fremdeles er bittert hele michael plottet . At han sier til sønnen hvem han har drept. AT han i det hele tatt dreper Ana Lucia og Libby. Det beste ville vel vert "Lets figure this out" etter han kom hjem fra den fake others campen og viste de lista ^^, Men men , det funker 33 dager til neste Endret 21. mars 2008 av Moff Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Tror ikke skudda kom ifra stedet, det var heller The Others som vi vet fra før kan bruke terenget i sin fordel. Tror neppe det er Keamy og de andre leiesoldatene ifra skipet som da skøyt Danielle og Karl, fordi da ville de nok vært mer åpenbart og vi ville nok sett dem siden de virker å være mer synelige i felten enn hva vi så her. Det med Tom må ha skjedd rundt episode 10 til 12. Og dette var minst en uke, men ikke noe særlig mer. Trolig god nok tid for Tom å komme seg vekk fra øya og tilbake hvis han bruker samme metode som Ben som da sikkert er ubåten kanskje? Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fantastisk episode, sesong 4 har virkelig gjort det bra og beholdt spenningen fra begynnelsen av. Kommer det enda en episode til, eller var dette siste før pause? For de av oss som har lest tidsreise teorien så ble den jo praktisk talt bekreftet denne episoden med tanke på Michael sin manglende evne på å dø. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 God episode.. føler litt at de kanskje så smått har begynt å "nøste opp" serien.. føler at det er mindre spørsmål om dagen, og flere "svar", enn hva vanligvis er.. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg synes det var en dårlig episode. Historien er tynn. Det at Rousseau og Karl døde, virker så tilfeldig på en måte. Nesten som at forfatterne ikke hadde noe bedre å komme opp med. Ja, ja, kan ikke si annet enn at jeg er skuffet. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2008 Vi vet ikke om noen av dem døde, Locke har trossalt blitt skutt han og han overlevede. Du burde virkelig se episoden på nytt, siden dette var god skriving og god oppsumering for å være en 42 minutters episode. Historien var ikke tynn, den faktisk gangske bra og ble ikke rotete eller utroverdig. Faktisk godt at de viser at Michael faktisk angrer på at han drepte Libby og Ana. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tidslinjen i dagens episode var forvirrende. Et øyeblikk har Michael vært i en svær ulykke, og i neste øyeblikk er han hos moren sin. Ut i fra det moren hans sier, er det tydeligvis bare 2 måneder siden han kom. Wow, han han kommet tilbake, rukket å være i en enorm bilulykke, blitt helt frisk(armer og bein fungerer helt bra) og det har bare gått under 2 måneder. WTF!!! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 en jeg vet om brakk ryggen, og han begynner å bli bra nå. det er 2 måneder siden. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) En annen ting som jeg syntes var så fryktelig idiotisk, nesten barnslig med dagens episode var når Michael var i ferd med å sprenge freighteren. Han trykker knappen, og ut kommer et lite flagg/lapp med påskriften: not yet. er det en tegneserie jeg ser på eller hva??? Endret 21. mars 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Så det store spørsmålet blir: Hvem er badassen? Widmore eller Ben? Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Så det store spørsmålet blir: Hvem er badassen? Widmore eller Ben? Eller kanskje en annen person som enda ikke er introdusert. Endret 21. mars 2008 av Sonja84 Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 En annen ting som jeg syntes var så fryktelig idiotisk, nesten barnslig med dagens episode var når Michael var i ferd med å sprenge freighteren. Han trykker knappen, og ut kommer et lite flagg/lapp med påskriften: not yet. er det en tegneserie jeg ser på eller hva??? Fulgte du med på episoden i det hele tatt? Det var Ben sin måte på å sjekke michael, samtidig som han illustrerte poenget sitt med at han er en av "the good guys". Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Fortsatt veldig barnslig. I rest my case. Uansett er det litt merkelig at en som whidmore, med øyensynlig masse penger, en som kan fake et flystyrt, grave frem flere lik, ikke har penger til å hyre et ordentlig mannskap. Ho-ho Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Tidslinjen i dagens episode var forvirrende. Et øyeblikk har Michael vært i en svær ulykke, og i neste øyeblikk er han hos moren sin. Ut i fra det moren hans sier, er det tydeligvis bare 2 måneder siden han kom. Wow, han han kommet tilbake, rukket å være i en enorm bilulykke, blitt helt frisk(armer og bein fungerer helt bra) og det har bare gått under 2 måneder. WTF!!! Det mora hans seier om kvar han var i to månader kan like gjerne sikte til perioda han var på øya. Dette har han truleg ikkje fortalt noko særleg om. Så ut frå dette veit vi ikkje kor lang tid det tok før han vart bra igjen (med mindre det er noko anna du tenkjer på). Som kjent er det og eit kvart "magisk", i mangel av betre ord, med øya som kan ha gjort at Michael vart fort frisk. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Veldig bra og spennende episode Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 God episode. Mange svar i den. Når sendes neste episode? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Neste episode blir sendt 24. april. Sonja84: Forøvrig lurer eg på kva du meiner med at Widmore kunne hyre eit ordentleg mannskap. Mannskapet såg då greit nok ut det ut frå dagens episode. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 likte dagens episode veldig godt, spennende også fikk man mange svar som man har lurt på lenge ang. michael eller kevin som dem nå kaller ham. var litt av en tvist sayid gjorde da, tok han med til capteinen og fortalte alt. blir spennende å se hva skjer videre med michael nå. også det første jeg tenkte når jeg så at karl og Danielle ble drept ( for jeg antar dem døde? ) var at benjamin sine folk skal kun ha datteren inn og ikke de to. bare en tanke jeg selv har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå