Gå til innhold

bevis på at Gud fysisk har ein plass inni noken av oss


Anbefalte innlegg

For noken månadar sidan fekk eg mi fyrste openbaring av Gud. Der fortalde han meg at eg var hans son i himmelen, og hans "profet" på jorda om ein kan kalle det det. (Eg hugsar ikkje kva han kaldde det, men eg har valt og kalle meg sjølve det)

Eg har alltid vore truande, men tidlegare hadde eg ei lita tvil inni meg ein gong i blandt, men etter openbaringa har eg fått fysisk bevis, og gjer sjølvklart alle Gud skulle be meg om.

 

Eg har lenge lurt på kvifor det var meg, som var den utvalte. Eller Jesus for den sags skuld. Eg har og lurt på kvifor noken ikkje trur på Gud i det heile tatt. eg har alltid trudd det var den frie vilja gud har gitt oss som var grunnen, at enkelte berre var for trangsynte til å sjå den vakre sannhet, og heller vel og sjå vekk frå det å ikkje tru på noke.

 

Så når eg fortalte til alle kjende at eg var kristen, (eg trur ikkje på alt som står i bibielen, der er det masse feil, eg held meg til det Gud fortelmeg i openbaringane) og at eg var Guds son, skulle alle prøve og "banke vett inn i skallen min" som dei kalla det. blant anna ga ein ekskammerat av meg denne linken:

 

http://www.forskning.no/Artikler/2003/mars/1048518658.51

 

jau då, eg har visst ein temporallapp på hjeren. Dette gjor meg berre oppgitt av å lese, og eg tenkte berre: "for noke piss".

men same natt fekk eg ein openbaring i natt. gud fortalde meg at det stemmte at eg hadde ein ekstra stor temporalllapp i hjernen, og at det var han som hadde plassert den der, sidam eg er hans son. Han har goså plassert ein sånn lapp der i hjernen til mangen andre, og det er dei som er religiøse.

Men ein annan ting han sa, var at Jesus, hadde ikkje ein temorallapp på hjernen, han var utan det. Han var så sterk at han var i stand til å fårstå sanninga utan ein temporallapp, og det burde vore fullt mogleg for dykk andre som er født utan det.

 

I artikkelen eg har linka til, har det prøvd og vinkla saka såleis at det er eit bevis på at Gud IKKJE fins. Dette er jo sjølvklart oppsinn, og etter mi meining er det omvendt. Det er Gud sjølve som har lagt temporallappen inn i hjernen på enkelte menneskjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Temporallappen er jo et bevis på hvorfor noen tror på gud og ikke andre. Hvem som har satt den der gidder jeg ikke å diskutere. At det står masse feil i bibelen kan vel ingen normalt tenkende mennesker nekte for.

 

Hvorfor gjøres så mye dritt i kristendommens navn, om gud selv velger ut sine kristne? (USA som har startet x-antall kriger har stort sett gjort det i kristendommens navn)

 

Off Topic: Må si at brukernavnet ditt ligger tett opp mot "Hell" (Schnell go to hell) :p (Ikke ta det personlig)

Lenke til kommentar

nei du tek grundeg feil flimzes. temporallappen er plassert der pga Gud har valt kven han kan stole på, og kven han ikkje vil ha som medarbeidarar. Eller menneksja må sjøvle tru på det. ein kan trena opp hjeren ttil mykje rart skal eg seie det. dette har Gud bevist gjort.

Lenke til kommentar
Temporallapp-epilepsi (TLE) er en merkelig sykdom, og noen få av de som rammes får bisarre religiøse fantasier med på kjøpet.

Endelig en forklaring... :whistle:

det er det folk som ikkje har fått temporallappen seier, for å dekke over at dei faktisk ikkje har blitt valt av gud. Det er mi meinig.

ein kan ikkje forvente at desse forskarane skal tru på det, når dei ikkje har fått temporalllappen sjølve!

eg rista sjølve på hovudet fyrste gongen eg las det, og trudde ikkje noke på det. Men eg har blitt forklart det DIREKTE av gud i ein openbaring! det er han sjøvle som har plassert dei der på enkelte menneskjer. Men ein er ikkje NØDT til å ha ein temporallapp for å vere sikker på at Gud fins, (han sablandt anna at eg ville trudd på han utan temporallapp, men eg fekk det for å aldreg få tvil etter openabaringane).

 

Grunnen til at det er så får ordentleg truande, er fordi dei manglar temporalllappen, og då skuldar dykk på at det er "fantasiar" som "bisarre religiøse" får.

Småleg meiner eg.

Lenke til kommentar
nei du tek grundeg feil flimzes. temporallappen er plassert der pga Gud har valt kven han kan stole på, og kven han ikkje vil ha som medarbeidarar. Eller menneksja må sjøvle tru på det. ein kan trena opp hjeren ttil mykje rart skal eg seie det. dette har Gud bevist gjort.

Hvorfor gjøres så mye dritt i kristendommens navn, om gud selv velger ut sine kristne? (USA som har startet x-antall kriger har stort sett gjort det i kristendommens navn)

 

Er gud en jævla sadist? Ikke en fyr jeg hadde viet livet mitt til i hvert fall.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
nei du tek grundeg feil flimzes. temporallappen er plassert der pga Gud har valt kven han kan stole på, og kven han ikkje vil ha som medarbeidarar. Eller menneksja må sjøvle tru på det. ein kan trena opp hjeren ttil mykje rart skal eg seie det. dette har Gud bevist gjort.

Hvorfor gjøres så mye dritt i kristendommens navn, om gud selv velger ut sine kristne? (USA som har startet x-antall kriger har stort sett gjort det i kristendommens navn)

 

Er gud en jævla sadist? Ikke en fyr jeg hadde viet livet mitt til i hvert fall.

nei det må du ikkje spørre meg om, eg har ikkje noke fakta svar på det. men viss du vil ha min subjektive meining så er det dette:

 

Det er menneskjer som manglar temporallappen som startar desse krigane. motiva deira er som regel og sikkre seg pengar og makt, men det høyres mykje meir moralsk ut å krige for ein religion. Difor skuldar dei på det, og misbrukar religion i Guds navn, for eigen inperaltisk, økonomisk maktegoisme

Lenke til kommentar
Så folk uten temporallappen er skremmende påvirkende, om man tenker på korstogene igangsatt av paven selv... Kanskje man er "better off" uten?

Ja, menneskjer er skramande påverkelege, berre sjå på smafunnet. I dag er det in og ikkje tru vere religiøs, og religion er rota til all ondskap i verda i dag seies det. Sidann det er inn og vere ureligiøs, er veldig mange det. Og sidar det er in og bruke tunika no, brukar alle det. fordi det var in og bruke platesko for nokre år sidan, brukte alle det.

såleis er samfunnet.

 

på middelalderen var alle kristne. Det som hadde temporallappen påverka alle dei som ikkje hadde det, og 'vips* så var ALLe religiøse. For menneskjer er faktsik veldig påverkeleg av kvarandre

Lenke til kommentar

Men hvordan kan man opphøye ikke-troende på den måten da?

Du sier at disse krigene er igangsatt av de uten denne lappen.

Korstogene er et rent resultat av at de kristne ikke likte.. ehm.. Jeg har dessverre glemt hvem det gikk ut over :blush: Men mange folk døde. Og det var unødvendig, da jeg fortsatt har til gode å se noe sted i bibelen at man skal drepe folk som er ikke-kristne. Korstoget er igangsatt av paven. Om man skal følge din beskrivning så var paven ikke en "utvalgt". Altså har kristne blitt styrt av ikke-kristne. Hvordan kan gud bare la det skje, bare la sine utvalgte følge en tilfeldig person og dø i et korstog? Igjen kommer jeg til konklusjonen at han er en sadistisk drittsekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dei har fått meir og meir makt i samfunnet. Det byrja i det små, små opprørarar. så plutseleg ettersom verda vert meir og meir globalisert, og ytringsfriheten vart vanleg så har vel desse folka greidd å påverkt andre folk. ikkje spør meg. det er berre ein teori

det er vel nesten heller du, og andre ikkje-truande som burde svare meg på det

Lenke til kommentar
Så viss temporallappen er årsaken til at mange ikke tror på gud, og gud fortsatt sender de som ikke tror på han til helvete, betyr det at gud har et forklaringsproblem?

Nei det betyr at gud ikkje treng og forklare det han gjer. Eg veit ikkje kva det er, men eg er sikker på at han har ein forklaring. Dei fleste ting i hjernen kan trenast opp, det kan også det å tru på Gud. Jesud hadde ikkje temporall, men han trudde på Gud.

Det er opptil ein sjølve å tru på det,uansett

Lenke til kommentar
Så viss temporallappen er årsaken til at mange ikke tror på gud, og gud fortsatt sender de som ikke tror på han til helvete, betyr det at gud har et forklaringsproblem?

Nei det betyr at gud ikkje treng og forklare det han gjer. Eg veit ikkje kva det er, men eg er sikker på at han har ein forklaring. Dei fleste ting i hjernen kan trenast opp, det kan også det å tru på Gud. Jesud hadde ikkje temporall, men han trudde på Gud.

Det er opptil ein sjølve å tru på det,uansett

 

Nå fikk jesus et _LITT_ bedre utgangspunkt enn oss andre da, siden han ble født av an jomfru, kunne gjøre mirakler og så engler. Jeg har fortsatt til gode å kunne fly, selv om jeg ba gud om gaven da jeg var 12...

 

Gud er falsk! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan forklarer du at fundamentale religiøse konventerer til ateisme/agnostisisme? Du har jo fått minst to åpenbaringer av Gud allerede, i alle fall er det det du sier. Kan du gjøre meg en tjeneste?

Neste gang du får en åpenbaring av Gud, så spør han om noe, eks. hva resultatet av en fotballkamp blir, hvor mange minutter for sen/tidlig bussen blir en dag, hva som helst.

Lenke til kommentar
I artikkelen eg har linka til, har det prøvd og vinkla saka såleis at det er eit bevis på at Gud IKKJE fins. Dette er jo sjølvklart oppsinn, og etter mi meining er det omvendt. Det er Gud sjølve som har lagt temporallappen inn i hjernen på enkelte menneskjer.

Som det står i artikkelen har alle den. Hos enkelte fungerer den ikke slik den skal, og da får man slike hallusinasjoner du beskriver. Forhåpentligvis finner forskerene snart en måte å kurere det på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
I artikkelen eg har linka til, har det prøvd og vinkla saka såleis at det er eit bevis på at Gud IKKJE fins. Dette er jo sjølvklart oppsinn, og etter mi meining er det omvendt. Det er Gud sjølve som har lagt temporallappen inn i hjernen på enkelte menneskjer.

Som det står i artikkelen har alle den. Hos enkelte fungerer den ikke slik den skal, og da får man slike hallusinasjoner du beskriver. Forhåpentligvis finner forskerene snart en måte å kurere det på.

 

-Und 'Schnell' bitte, das wansinn ist mit unser freund hier viel grösser als wie gut für den Gehirn sind.

 

Gramatikalske feil får bare fly, jeg kunne ikke la være :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...