Tirumtei Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Wow, må si jeg ble mektig imponert etter å ha sett videoen av denne tøffe roboten! Godt gjort! http://break.com/index/awesome-lifelike-robotic-dog.html Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den var kjempeekkel!! Ble nesten redd jeg :!: Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ja det er en robot jeg aldri kunne tenke meg finnes en gang dritt kult var det i alle fall jævelig stødig på isen var den å Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Er ikke lenge før folk med amuterte bein kan få cyborg proteser som gjør dem rasker, spenstigere og stødiger en oss av kjøtt og blod. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Wow! Helt utrolig. Kyborg-æraen ligger nok ikke så langt fram i tid som man skulle tro da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Dagens! Tusen takk for en skikkelig god latter. :!: Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Imponerende hvordan den taklet glattisen og ikke minst da den fikk seg et skikkelig spark i siden. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Overaskende bra balanse på den roboten her ja. Morro å følge med på utviklingen. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er ikke lenge før soldatenne blir byttet ut med killer dogs stappa med våpen, det vil gi en ny mening til ordet hudefrykt. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Imponerende, Bambi kan bare gå å legge seg! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Haha. Jeg tro jeg lo så jeg neste la meg i gulvet når han sparka den ! Helt utrolig . Sånn vil jeg HA!!! NÅ!!! Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er ikke lenge før folk med amuterte bein kan få cyborg proteser som gjør dem rasker, spenstigere og stødiger en oss av kjøtt og blod. Blir vel ikke lenge til folk hugger av seg føttene med vilje da..... Er ikke lenge før soldatenne blir byttet ut med killer dogs stappa med våpen, det vil gi en ny mening til ordet hudefrykt. Dagene går i hundene.... noen sa der inne på break: "Where is terminator when you need him" Kanskje det der er terminator? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Blir vel ikke lenge til folk hugger av seg føttene med vilje da..... Folk gjør det allerede. Men de har et fucket syndrom da Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Blir vel ikke lenge til folk hugger av seg føttene med vilje da..... Folk gjør det allerede. Men de har et fucket syndrom da Really, hvilke syke ting gjør er det folk IKKE har gjort ennå? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 ok, ok. IKKE PÅ DEN MÅTEN DA Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det var da en helt utrolig balansen den styggingen hadde :O . Hvordan klarer dem å programmere et gyroskop på den måten? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fy søren! fikk nesten gåsehud. lurer på hvor mye en slik koster. og hvorfor den bråkte så kraftig. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg fant en annen morsom robot som kalles Superbot og som egentlig er små selvstendige modulære roboter som oppfatter likesinnede i nærheten, kobler seg sammen med de og som kan samarbeide på ulike måter når er sammenkoblet: Prinsippet: Partnersøk: Sidebevegelse: Tobeinsgange: Tauklatring: Brystsvømming: Åmebevegelse: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 En ny video, den begynner å bli bra. http://break.com/index/more-video-of-lifel...obotic-dog.html Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 og hvorfor den bråkte så kraftig.Den bråker sånn fordi den har en bensindrevet kompressor som leverer trukkluft til stemplene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå