dadiadi Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 ca, 1 gang i måneden renner det svinmye blod ut av øret mitt. hva faen skjer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Spør legen din du. Kanskje han har mer peil på dette enn på knær? Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 legen min har downs.. :/ Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Hver gang noen spør om helsemessige ting så kommer svaret: "Gå til legen". Greit nok at det i dette tilfellet kanskje hadde vært lurt, men hele poenget med slike tråder forsvinner da. Menn + lege = usant. Hvis det feiler meg noe går jeg heller i pain noen dager/uker enn å gå til legen for det pleier å gå over av seg selv uansett. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) You are fucked. Blør du fra øret er det noe seriøst galt, ha deg på legevakten. ...Hvis du ikke har et sår inne i øregangen, men det kjenner du hvis det er det. Endret 16. mars 2008 av Zaran Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 legen min har downs.. :/ Legen din har neppe downs, eg tolkar ditt svar sånn at dette er ein tulletråd og stenger den. Skulle dette være reellt, noko eg ser på som høgst usannsynleg så gå til ein anna lege om du synest fastlegen ikkje er noko flink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg