Kamikaze-Kanin Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Dette er kommentartråden til Påskeferie Prosjektet Dette er målet til prosjektet: Endret 16. mars 2008 av Kamikaze-Kanin Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Flott! Nå blir det påskesteming! Denne gangen håper jeg du lykkes! Men skal ikke du gjemme påskegg da? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Hehe Jeg må vel klare å finne tid til det Hvis ikke jeg får tid, så skal jeg sette pappa på jobben om å lage/gjemme påskeegget. Jeg får se hvor mye tid jeg får, jeg har jo et kabinett å lage, et helt rom som skal pusses opp i ferien, og en båt som det også skal jobbes på Men nå skal jeg lage materialiste for i morgen Skal se om jeg legger den ut som en update i dag. Ellers kommer deni morgen. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Bra prosjekt ! Trur du har mykje arbeid å gjere i ferien God påske:) Lykke til vidare ! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Jer er nå den stolte eieren av 10 meter med aluminiumsprofil Skal begynne å kappe det opp i mindre deler snart, skal bare få jobba litt på rommet mitt først. Må jo få litt variasjon Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Lykke til igjen Håper du får det til denne gangen Mvh Snagga Lenke til kommentar
EL-Retur kongen! Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Drit kult dette her Kjempe gudd prosjekt Lykke til! PS: det trenger du med den tidsrammen du har Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg er rask og produktiv... ( Noe som går ut over helsa mi ) Men jeg kan nok egentlig lage dette kabinettet på mye mindre tid, kan nok sette det sammen på en dag hvis jeg hadde hatt alle materialer og utstyr jeg måtte trenge Når jeg tenker over det, så må jeg vel kanskje bestille litt vifter og sånt Kan hende det kommer til å sinke meg Lenke til kommentar
dePt Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ah, pent HK Gleder meg til å se framgang her. Ser veldig bra ut så langt! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, da blir det vist en dobbelpost, men så godt arbeid kan unnskylde det Ser veldig låvende ut! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Takker, takker Nå sitter jeg stort sett bare og venter på at jeg skal få viftene mine fra vendur, men det virker som om de har tatt ferie de også Bare jeg skal få lov til å ta ferie Skal prøve å få tak i plexi på tirsdag, og håpe på at viftene kommer snart Ellers så sitter jeg bare og tenker ut et fint skinnesystem til HDD'ene i fronten, jeg venter bare på den 1000 watt lysende ideen Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan lage det? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Er ikke den eneste som venter på pakker du. Venter på at posten skal opne så jeg får retunert HK, og så venter jeg på nytt HS. Men hva med å smelle opp nye arbeidstegninger? Regner med noe har endret seg når du går fra glassfiber til alu Venter i spenning! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Tja.. Nå har jeg ikke laget meg noen avanserte arbeidstegninger egentlig. De er mer som en test for å se hvor godt alt passer inn i kabinettet Jeg har laget det som jeg kommer på det Dette er alt av arbeidstegninger jeg har: Det eneste jeg har igjen å lage hvor jeg muliggens kunne trenge noen arbeidstegninger, er når jeg skal lage front-luka. Men de tegningene ville bli så avansert at jeg gidder ikke å tegne dem, jeg har dem heller bare i hodet. Men når jeg skal bygge luka, skal jeg ta godt med bilder og forklare så godt jeg kan Dette er en av de få gangene jeg gleder meg til ferien er over JEG VIL HA PLEXI... :!: Vet noen forresten om bestillingene på Vendur.no må bekreftes manuelt av dem der borte? For jeg har bestilt to vifter, men de kommer ikke opp på bestillingslista, men når jeg ser på nettbanken, så står det at pengene er reservert til bestillingen Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fint å se at du kommer videre! Gleder meg til å se hvordan det tar form. Har du tatt en titt på mitt arbeid? Kommer med en(da en) oppdatering førstkommende helg (hvis jeg tar bilder) ^^ Jeg får tilbake PC-en min (bærbar) i morgen! Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg følger med på de flestes arbeid her inne jeg Fikk forresten hovedkortet mitt i dag (samme som du tenker på) Jeg har allerede sikla meg gjennom hele bruksanvisningen Ble ganske deprimert når jeg måtte gå over til å lese til fysikkprøve Nå skal jeg sjekke om viftene fra vendur.no er på vei Lenke til kommentar
EL-Retur kongen! Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har du fått gjort nye i det siste? Butikkene har vel ikke stengt nå? Lenke til kommentar
Kamikaze-Kanin Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Hehe.. Du har helt rett Det eneste som du ikke har tatt i betraktning er sadistiske lærere Bare to store prøver rett etter ferien Utenom de 10 000 leksene vi har i tillegg Denne helga blir jeg borte på fjellet, så det blir ikke noe arbeid før til neste uke Jeg har også sendt mail til vendur.no og klaga på at de ikke har klart å få min bestilling på ordrelista, men på nettbank står det at pengene er reservert Ser nå at jeg har fått svar: > Hei > > Skal sjekke opp i dette. Ingen ordre er registrert paa deg, saa det er > skjedd ein feil her. > > Eg er vekkreist til over helga, skal faa gjort det saa snart som mulig. > > Mvh > Runar > Vendur.no Tydligvis så har det skjedd noe galt på serveren deres Første gang jeg handler hos dem, og serveren deres liker meg ikke allerede Jeg kan jo røpe det at jeg tenker å ha et stort bilde på hver side av kabinettet, tenker da å legge bildene bak en tynn plexi-plate. Så jeg jakter etter bilder som kan blåses opp til en størrelse på 55*55 cm ( ca ) Noen som har noen kule bilder? Skriv inn link..! Jeg vurderer ALLE bilder dere sender inn..! Lenke til kommentar
EL-Retur kongen! Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hmmm.... Jeg vil så gjerne at det skal skje noe her nå virker som et kjempe kjekt proskjekt, men det har vært veldig rolig her lenge nå... Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fint å høre at det er liv i prosjektet ditt! Gleder meg til å se det ta litt mer form! Lenke til kommentar
EL-Retur kongen! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Endelig ja Høres bra ut:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå