Gå til innhold

Lange flate ballær 2! Ganske bra!

Athikez

Anbefalte innlegg

Har komme nettopp hjem ifra førpremiere på Lange flate ballær 2!

Takk for VGs filmklubb at jeg fikk billetter som gikk på kino her i Trondheim!

Må si at den er rå komedie film, mye bedre en første filmen. Story er ikke så bra, men ikke forventet heller siden det er en ren komedie film. Manuset er jeg veldig imponert over, ganske komisk! Liker slutten hvor de gjør litt narr over USA og Bush på en ironisk måte! :p

Jeg anbefaler å se denne filmen!

Flere som har sendt den filmen? hva syns dere??

Endret av Adda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig, jeg likte den godt. Jeg likte også den første filmen, men forventet ikke noe særlig av 2'eren. Ble dermed positivt overrasket.

Jada, humoren er til tider veldig barnslig og teit, men jeg lo mange ganger under filmen, og gikk smilende ut av salen. Dermed kan det ikke ha vært så dårlig. :) Men jeg skjønner at det er en film mange ikke kommer til å like.

Lenke til kommentar
Jeg er enig, jeg likte den godt. Jeg likte også den første filmen, men forventet ikke noe særlig av 2'eren. Ble dermed positivt overrasket.

Jada, humoren er til tider veldig barnslig og teit, men jeg lo mange ganger under filmen, og gikk smilende ut av salen. Dermed kan det ikke ha vært så dårlig. :) Men jeg skjønner at det er en film mange ikke kommer til å like.

Man er ikke voksen før man tør å være barnslig visstnok.

Filmen er vel ikke ment for å være kjempe bra filmmessig heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...