johan1 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 har noen noen øvelser jeg kan gjøre for å skyte hardere og vet noen hvor og hvordan jeg skal treffe for å skyte hardt jeg må skyte hardere må ha svar fort Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) har problem med å forstå spørsmålet ditt, som jeg tolker det er spørsmålet hvordan du kan skyte hardere med pistol. og det gir ingen mening. tips, jo bedre du forklarer problemet jo bedre og fortere får du svar Endret 13. mars 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 har problem med å forstå spørsmålet ditt, som jeg tolker det er spørsmålet hvordan du kan skyte hardere med pistol. og det gir ingen mening. tips, jo bedre du forklarer problemet jo bedre og fortere får du svar Du kan jo være så lur å se hvilken kategori dette er i, gutten min Lenke til kommentar
jaiw_3 Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Tren på å treffe ballen på rett plass, og tren lår muskler Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 haha.... min feil, så jo ikke hvilken tråd dette var i, kanskje det er jeg som trenger en opplæring på forumet, beklager på det dypeste Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2008 Tren på å treffe ballen på rett plass, og tren lår muskler hvordan øvelser kan jeg gjøre for å trene lår muskler Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 For å trene lår er bein press ypperlig. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 For å trene lår er bein press ypperlig. + wallsit Du kan prøve å øve på vrist spark. Gå rett på ball og ta i alt du kan. Da får jeg til harde og gode skudd ganske ofte. 1 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Øvelser: Hoppetau (!) Spensthopp 90* grader inntil veggen. Utførelse: Ha stand foten rett bak ballen, ikke langt vekke. Få kroppen din over ballen idet du treffer ballen. Ikke langt over, men såvidt. Treff med vristen midt på ballen. Funker fint for meg. Lenke til kommentar
destinyK Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) har du penger og er du gammel nok til å få deg treningskort? trening på helsestudio er ypperlig. men først og fremst. ler deg å treff ballen med heeeeeelt strak rist. knebøy, leg press og og lårcurl er fine basisøvelser. om du ikke har tilgang til studio. så kan du stå intill veggen i 90 grader. stå så lenge du kan. harde intervalløkter er også viktig for å få eksplosive muskler. om du har en bratt bakke så spurt opp den mange ganger. tren hardt, og kort distanse! Endret 13. mars 2008 av davidvilla Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 noen flere øvelser Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Tren teknikk! Sett tynne folk med pipestælker til bein, som kan skyte ganske hardt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Skyter du mye vil du også sakte med sikkert skyte hardere, skyt hundre skudd om dagen mot et mål så blir det bedre Men tren på hvor du skal treffe på ballen først. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Øvelser:Hoppetau (!) Spensthopp 90* grader inntil veggen. Bullshit. Skal man bli god å skyte må man trene på å skyte. Enkelt å greit. Hjelper ikke å vere sterk i bena om man ikke har teknikk. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Øvelser:Hoppetau (!) Spensthopp 90* grader inntil veggen. Bullshit. Skal man bli god å skyte må man trene på å skyte. Enkelt å greit. Hjelper ikke å vere sterk i bena om man ikke har teknikk. Nettopp ja! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Øvelser:Hoppetau (!) Spensthopp 90* grader inntil veggen. Bullshit. Skal man bli god å skyte må man trene på å skyte. Enkelt å greit. Hjelper ikke å vere sterk i bena om man ikke har teknikk. Jeg skrev utførelse etterpå. Han spurte om øvelser som hjalp også. Catshit. 1 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg skrev utførelse etterpå. Han spurte om øvelser som hjalp også. Catshit. Ja og tror du virkelig hoppetau hjelper? Såklart er de en fordel å ha sterke bein, men 100 skudd gjør så ufatlig mye mer enn 100rep knebøy. Skal man bli god i fotball, må man trene fotball. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Jeg skrev utførelse etterpå. Han spurte om øvelser som hjalp også. Catshit. Ja og tror du virkelig hoppetau hjelper? Såklart er de en fordel å ha sterke bein, men 100 skudd gjør så ufatlig mye mer enn 100rep knebøy. Skal man bli god i fotball, må man trene fotball. Jeg skrev at du må skyte og da; jeg skrev utførelse. Tror du virkelig min lillesøster som hopper over 1000 stk hoppetau skyter hardt? Og ja, du skyter hardere hvis du hopper mye hoppetau. Laget mitt har et samarbeid med "Break the limit". Der lærte vi at trening om morgningen gir bedre effekt, og de sier at det er lurt å ta armhevninger, sit-ups og hoppe hoppetau i rundt 10min. Vi lærte også at du må spise en matpakke eller en banan innen 20 minutter etter at treningen er over. Hopp på hoppetau i 10 min på tærne uten å komme ned med hælene, og du kommer til å kjenne det. Jeg greier bare rundt 7 min. Du kommer til å kjenne det; trust me. Men jeg sier ikke at du blir bedre i fotball av hoppetau. Tror du verdens sterkeste mann er god i fotball? Vi trener fysikk i fotball også. (Styrke trening) 1 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Der lærte vi at trening om morgningen gir bedre effekt Jepp, trening om morgenen er best med tanke på effekt. og de sier at det er lurt å ta armhevninger Jepp, en sterk overkropp hjelper både på duelspillet og farta. sit-ups og hoppe hoppetau i rundt 10min. Sit-ups hjelper på for å stabilisere overkroppen og gir deg bedre balanse. Hoppetau er en fin ting. Man får vanvittig spenstige legger av de, noe som fører til att man blir raskere. Vi lærte også at du må spise en matpakke eller en banan innen 20 minutter etter at treningen er over.Å få i seg mat etter trening er kolosalt viktig. Om de går mange timer uten at kroppen har fått næring etter en hard økt, kan det ta flere dager før den tar seg inn i igjenn.Hopp på hoppetau i 10 min på tærne uten å komme ned med hælene, og du kommer til å kjenne det. Jeg greier bare rundt 7 min. Du kommer til å kjenne det; trust me. De skal jeg ikke nekte for heller, men blir du bedre å skyte av disse øvelsene? neppe. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Skyte hardt er jo 90% teknikk da... Om du er høyrebent: Sett venstre beinet rett ved siden av ballen Fullfør bevegelsen med høyre benet igjennom hele veien ikke stopp i det du treffer ballen Ha helt strak vrist hele veien Sørg for å få kneet på høyebeinet over ballen og len også overkroppen over ballen. Stå å skyt i et mål/på en vegg hele dagen en stund så blir det bedre. Bountyhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå