Gå til innhold

øvelser for å skyte hardere

johan1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-122769
har problem med å forstå spørsmålet ditt, som jeg tolker det er spørsmålet hvordan du kan skyte hardere med pistol. og det gir ingen mening.

tips, jo bedre du forklarer problemet jo bedre og fortere får du svar :thumbup:

Du kan jo være så lur å se hvilken kategori dette er i, gutten min ;)

Lenke til kommentar

Øvelser:

Hoppetau (!)

Spensthopp

90* grader inntil veggen.

Utførelse:

Ha stand foten rett bak ballen, ikke langt vekke. Få kroppen din over ballen idet du treffer ballen. Ikke langt over, men såvidt. Treff med vristen midt på ballen.

Funker fint for meg. ;)

Lenke til kommentar

har du penger og er du gammel nok til å få deg treningskort?

trening på helsestudio er ypperlig. men først og fremst. ler deg å treff ballen med heeeeeelt strak rist. knebøy, leg press og og lårcurl er fine basisøvelser. om du ikke har tilgang til studio. så kan du stå intill veggen i 90 grader. stå så lenge du kan. harde intervalløkter er også viktig for å få eksplosive muskler. om du har en bratt bakke så spurt opp den mange ganger. tren hardt, og kort distanse!

Endret av davidvilla
Lenke til kommentar
Øvelser:

Hoppetau (!)

Spensthopp

90* grader inntil veggen.

Bullshit. Skal man bli god å skyte må man trene på å skyte. Enkelt å greit. Hjelper ikke å vere sterk i bena om man ikke har teknikk.

Jeg skrev utførelse etterpå. Han spurte om øvelser som hjalp også. Catshit.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja og tror du virkelig hoppetau hjelper? Såklart er de en fordel å ha sterke bein, men 100 skudd gjør så ufatlig mye mer enn 100rep knebøy.

Skal man bli god i fotball, må man trene fotball.

Lenke til kommentar

Ja og tror du virkelig hoppetau hjelper? Såklart er de en fordel å ha sterke bein, men 100 skudd gjør så ufatlig mye mer enn 100rep knebøy.

Skal man bli god i fotball, må man trene fotball.

Jeg skrev at du må skyte og da; jeg skrev utførelse. Tror du virkelig min lillesøster som hopper over 1000 stk hoppetau skyter hardt?

Og ja, du skyter hardere hvis du hopper mye hoppetau. Laget mitt har et samarbeid med "Break the limit". Der lærte vi at trening om morgningen gir bedre effekt, og de sier at det er lurt å ta armhevninger, sit-ups og hoppe hoppetau i rundt 10min. Vi lærte også at du må spise en matpakke eller en banan innen 20 minutter etter at treningen er over. Hopp på hoppetau i 10 min på tærne uten å komme ned med hælene, og du kommer til å kjenne det. Jeg greier bare rundt 7 min. Du kommer til å kjenne det; trust me.

Men jeg sier ikke at du blir bedre i fotball av hoppetau. Tror du verdens sterkeste mann er god i fotball? Vi trener fysikk i fotball også. (Styrke trening)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Der lærte vi at trening om morgningen gir bedre effekt

Jepp, trening om morgenen er best med tanke på effekt.

og de sier at det er lurt å ta armhevninger

Jepp, en sterk overkropp hjelper både på duelspillet og farta.

sit-ups og hoppe hoppetau i rundt 10min.

Sit-ups hjelper på for å stabilisere overkroppen og gir deg bedre balanse. Hoppetau er en fin ting. Man får vanvittig spenstige legger av de, noe som fører til att man blir raskere.

Vi lærte også at du må spise en matpakke eller en banan innen 20 minutter etter at treningen er over.
Å få i seg mat etter trening er kolosalt viktig. Om de går mange timer uten at kroppen har fått næring etter en hard økt, kan det ta flere dager før den tar seg inn i igjenn.
Hopp på hoppetau i 10 min på tærne uten å komme ned med hælene, og du kommer til å kjenne det. Jeg greier bare rundt 7 min. Du kommer til å kjenne det; trust me.

De skal jeg ikke nekte for heller, men blir du bedre å skyte av disse øvelsene? neppe.

Lenke til kommentar

Skyte hardt er jo 90% teknikk da...

Om du er høyrebent:

Sett venstre beinet rett ved siden av ballen

Fullfør bevegelsen med høyre benet igjennom hele veien ikke stopp i det du treffer ballen

Ha helt strak vrist hele veien

Sørg for å få kneet på høyebeinet over ballen og len også overkroppen over ballen.

Stå å skyt i et mål/på en vegg hele dagen en stund så blir det bedre.

Bountyhunter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...