frostbitten Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Dette er sikkert gammelt nytt for de av dere som sirkler på n4g.com. På threespeech.com, som er en semi-offisiell blogg i samarbeid med Sony, har det i noen dager nå vært en nedtelling med følgende setning: "A storm is coming..." Dette er veldig likt, om ikke ordrett det samme, som ble sagt i introen til Motorstorm. Jeg håper ihvertfall på en trailer eller nyheter om Motorstorm 2! Ser mektig frem til det spillet. Hype, hype, hype. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) IGN har sett traileren og virker veldig positive. you'll just have to believe us when we say it has the potential to blow your socks clean off your lower appendages. Motorstorm 2 kommer visst til å foregå på en tropisk øy i motsetning til 1´erns ørkenlandskap og ha 4-player split-screen online. Gleder meg til traileren som kommer kl. 19 norsk tid Endret 12. mars 2008 av praystation Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg leste også noe om at monstertrucker blir inkludert i toern. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Kommet en teaser av MS2. Link: http://media.ps3.ign.com/media/965/965107/vids_1.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 poenget med en CG film av et spill? totalt unødvending.. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det var en veldig kul teaser det spillet skal kjøpes Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2008 Selvom teaseren er CG er det noen hint om nye gameplay-aspekter. Monstertruck og ødeleggbare omgivelser er ihvertfall to av de. M2 har alltid vært kjøp på dag en for meg. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Motorstorm har jo som tradisjon å annonseres med CG trailers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå