Gå til innhold

Vurderer å kjøpe xbox 360, etter priskutt. Hva vil dere anbefale?


Xanitra

Anbefalte innlegg

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=518642

 

 

jeg er vanligvis en playstation fan, men Playstation 3 blows.. å WII er rett og slett for et yngre publikum i min mening..

 

så da er det xbox igjen.

 

Hvilke spill vil dere anbefale bortsett fra Halo, å hvilken versjon skal jeg kjøpe?

 

Kan man laste ned mp3 filer til hard disken for så å spille denne musikken i spill?

 

 

tusen takk for hjelp.

 

mvh:

 

mulig fremtidig Xbox fan

 

 

Under her er en liste over de ting jeg anskaffer etter hvert som anbefalningene strømmer inn:

_________________________________

 

Xbox 360: Pro med

 

 

 

Mass Effect

Bioshock

GTA IV

Resident Evil 5 (kommer vel også til XBOX tror jeg )

Lost Odyssey

Devil may Cry IV

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker FPS må jeg nevne Call of Duty 4, Gears of War, The Orange Box og Bioshock.

Du kan rippe sanger fra cd'r og bruke dem i alle spill, og hvis du har xboxen koblet til ett lokalt nettverk kan du streame musikk fra PC-en som også funker i alle spill.

Du kan også streame bilder og video. :)

Lenke til kommentar

nais! Jaja, da blir det vel en slik en med 120 gig harddisk.. så det blir vel den i det dyre spekteret.

 

Bioshock har jeg hørt mye om.

 

Noen sports spill å anbefale? Jeg kjøper skjeldent det.. så det kunne vært kult å prøvd :D

 

 

GTA 4 kommer da til XBOX også gjør det ikke?

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
nais! Jaja, da blir det vel en slik en med 120 gig harddisk.. så det blir vel den i det dyre spekteret.

 

Bioshock har jeg hørt mye om.

 

Noen sports spill å anbefale? Jeg kjøper skjeldent det.. så det kunne vært kult å prøvd :D

 

 

GTA 4 kommer da til XBOX også gjør det ikke?

Jo, tåler du å ha PC-en påslått kan du bare streame musikken til Xboxen mens du spiller. Veldig lettvint når du har satt det opp. Du bør se på Skate hvis det kan gå under sport, en veldig god tittel spør du meg.

 

GTA IV kommer til 360 ja, med to eksklusive episoder i tillegg (DLC som kommer i august).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...