Frohman Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Siden snowDOGs bildetråd blir fylt til randen med dem, tenkte jeg vi like gjerne kunne putte dem i en egen tråd, som med kattebildene, 1337bildene, 4chan-tråden osv. Om noen av bildene virker støtende, ber jeg moderator om å fjerne kun det bildet, og ikke hele posten. Ellers gjelder de samme reglene som i SnowDOGs Picture Humor Thread. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det var nok på tide med engen tråd. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om noen av bildene virker støtende, ber jeg moderator om å fjerne kun det bildet, og ikke hele posten. Man kan argumentere for at det er en problemstilling dere bør ta ansvaret for selv, istedet for å legge den på moderator. Om det er sannsynlig at et bilde virker støtende på andre, ber moderator dere om å putte bildet i spoilere, med en lite advarsel om innholdet, eventuelt vurdere om dere skal poste det i det hele tatt. Dere vet stort sett hvor grensene går. Synspunkter på det tar jeg som vanlig mer enn gjerne på PM. Så kan tråden holde seg til emnet. Geir Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Enda mer -- Helt ufarlig, måtte prøve ut spoiler på bilde. Endret 9. mars 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kanskje den mest usaklige som finnes? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Starter med en hjemmelaget. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 En til, får se om jeg legger til en samling når jeg er tilbake fra jobb i morgen. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Er folket lei motivator-bilder? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Tok ikke den motivatoren der. Noen som vil opplyse mitt lille hode? Endret 12. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Sannsynligvis en som er oppgitt over at butikker kaller billige sammensetninger av komponenter for "hjemmekino". Det skal tross alt litt mer til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå