Gjest Guest_Ukjent_* Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hei! Jeg hadde med meg en kompis på tur til Oslo for å ligge hos tante og onkelen min. Og vi skulle ligge sammen i dobbeltseng. Litt ut på kvelden kjenner jeg at jeg har noen fingre i rompa, og jeg syntes det var drit godt. Jeg prøvde å flytte litt på meg så han kom bedre til, men da flyttet han hånden sin. Men så snudde jeg meg litt etterpå for å prøve meg på han, så da la jeg hånden min på låret hans og begynte å beføle han oppover. Men da jeg kom til boxeren og prøvde å legge hånden min under så flyttet han på seg. Jeg lå uten boxer så var derfor han kom lett til! Hva skjedde tror dere? Har veldig lyst til å prøve meg igjen, men vet ikke hvordan jeg skal få gjort det, om jeg skal spørre om han vil komme på besøk en gang også gå og sette oss på sengen min eller noe, for deretter å legge hånden min på låret hans. Verste som kan skje er jo at han stikker. Han er snart 16 og jeg er 17! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Det er postet to gjestetråder fra denne brukeren igår og idag. I den ene lurer han på hvordan han kan få kameraten med på å prøve guttesex, i denne har han alt vært seng med ham, og kameraten prøvde seg på ham og fingret ham bak. Dette henger ikke helt på greip rent logisk for en gammel mann, så jeg mistenker at dette ikke er seriøst ment, og dermed misbruk av muligheten for gjesteposting. Tråden stenges derfor. Reaksjoner tas som vanlig på PM (og ja, til det trenger man en registrert bruker.) Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg