Gå til innhold

Her er håndfrien uten mikrofon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser jo ofte ut som det er noe som ikke stemmer når du ser på en som står og snakker i handsfree midt ute på en parkeringsplass eller lignende. Ser ut som de står og snakker med bilene. Da er det kanskje bare greit at de i andre enden får intrykk av at den de snakker med er lettere tilbakestående. Så får de "se" samme bildet som de som ser han som "snakker med bilene".. :p

Huff, nå begynte jeg å tenke på noene av "brukerne" fra gamle jobben. Jobba med folk som var både tyngre og lettere tilbakestående.

Lenke til kommentar

Var på innspilling av Studio 5. Etter innspillingen var det jo noen småklipp som måtte tas omigjen. Må si jeg humret litt når Heidi Nordby Lunde satt og snakket og lo med "seg selv". Satt selvfølgelig å snakket med produksjonsteamet, men så still evig festlig ut. Spesiellt når hun snur seg mot oss: "Jeg er ikke gal, jeg har bare en stemme på øret", for så å snu seg tilbake, si noe også le hysterisk =P

De var flinke da. Likte faktisk programmet deres.

Lenke til kommentar

funket fint i armyen med slik.. strupemic så vi kalte d så fint.. myyye bedre på bakgrunnsstøy stridsrommet på en kanon krevde dobbelt hørselsvern nesten umulig med vanlig mic eller det var umulig.. greit.. litt ekkelt kunne d vøre men funket fett

Lenke til kommentar

detektere ikke Norsk ord ?

Da er det ikke mange som er det gitt.

Jeg var å besøkte noen Danske venner og brukte ordet helg - om lørdag og søndag.

Vi forstår deg godt sa de, men det heter det ikke på Dansk.

Å sa jeg, hva heter det ?

Det heter Weekend !

"Alle" de orda vi bruker i dag har et opphav utenfor Norge.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vi brukte et lignende system på de minste radioene når jeg var i militæret (og DET er lenge siden). Hadde en liten "føler" som lå inntil halsen. Såvidt jeg husker fungerte det greit nok. Var vel i militøret i 91-92 hvis jeg husker rett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...