Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

WR104 - Stjernen som vil drepe oss alle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel. Det der er hvertfall noe annet enn en konspirasjonsteori og basert på faktiske fakta. Jeg håper bare at vi ikke blir skadet og nå er jeg som vanlig pissredd etter å ha lest.

Håper den stjerna drøyer ca 100 år jeg. Vil bli verdens eldste fallskjermhopper før verden går under igjen :hmm:

Lenke til kommentar

Satser på den holder noen tusen år til, jeg. Det er jo bare sånn "værste-tilfelle" scenario som Ødegaard beskriver i artikkelen. Han virka happy nok på Klassefesten på lørdag hos Dan-Børge, hvertfall. Der ramsa han opp 20 desimaler på pi rett utav hodet, faktisk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Men det er ingen fakta som sier "den sprenger imorgen". Fakta sier bare at den KAN gjøre det. Men det kan også skje om 2000 år. lite vits å bekymre seg over det.

Nei, det er jo sant. Det som skjer, skjer lzm, men still, litt urovekkende.

Lenke til kommentar

Hvis det ene med det andre, mye som skal klaffe. Statistisk er det mye en kan gjøre som gir langt dårligere odds. Uansett er dette noe som man ikke kan ta høyde for, hvis det i så fall skulle skje er vi alle fucked! Akkurat nå har man for lite info. om WR104, men en tabloid vinkling (worst case scenario) setter nok følelsene i sving.

Jiiihaa! :)

Lenke til kommentar

Vel... Hvis den sprenger i morra er det vel ikke noe problem, da den ligger 8000 lysår unna. Verre blir det vel hvis det faktisk er 7999 år og 364 dager siden det skjedde og strålingen fra stjernen når oss i morgen.

Men dette er da bare en av mange astrologiske fenomener som kan ta livet av oss i morra, med tanke på at vi har klart å kartlegge ca. 2% av himmelhvlevet rundt oss når det gjelder planet-busting astroider. Ellers kan vår egen kjære sol drepe alt liv på jorda hvis den drar på med en skikkelig solstorm(det tar bare 8 minutter). Som sagt, mulighetene er mange:-P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...