edge Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Kom over denne artikkelen på Dagbladet. Hva tror folket om saken? Dør vi i morgen? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Vel. Det der er hvertfall noe annet enn en konspirasjonsteori og basert på faktiske fakta. Jeg håper bare at vi ikke blir skadet og nå er jeg som vanlig pissredd etter å ha lest. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 tjaa.. Akkurat nå hadde det faktisk vert veldig deilig å dø i morgen . Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Vel. Det der er hvertfall noe annet enn en konspirasjonsteori og basert på faktiske fakta. Jeg håper bare at vi ikke blir skadet og nå er jeg som vanlig pissredd etter å ha lest. Håper den stjerna drøyer ca 100 år jeg. Vil bli verdens eldste fallskjermhopper før verden går under igjen Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 har lest om gammaglimt før, det er vell ganske liten sannsynelighet at det skjer. jeg håper på det beste Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Får håpe den venter litt med å eksplodere da, vil ikke dø som jomfru Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) tviler på at det skjer, men jeg er drit redd nå. det kan jo også skje om en måned, eller 500 år. ingen veit Endret 3. mars 2008 av Sno Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Ødegaard + Tabloid = Massehysteri. Skjer det så skjer det, fint lite å gjere med saken. Eg skal på jobb i morgon, så sånn sett er det ikkje noko dum dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Satser på den holder noen tusen år til, jeg. Det er jo bare sånn "værste-tilfelle" scenario som Ødegaard beskriver i artikkelen. Han virka happy nok på Klassefesten på lørdag hos Dan-Børge, hvertfall. Der ramsa han opp 20 desimaler på pi rett utav hodet, faktisk. Endret 3. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg håper det ikke skjer, og sitter her livredd. Tror ikke jeg sover i natt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Du og alle de sinnssyke religiøse som har trodd verden skulle gå under en spesiell dag i hvert århundre frem til nå. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Du og alle de sinnssyke religiøse som har trodd verden skulle gå under en spesiell dag i hvert århundre frem til nå. Dette er vel den første hvor det ligger fakta på bordet..? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Men det er ingen fakta som sier "den sprenger imorgen". Fakta sier bare at den KAN gjøre det. Men det kan også skje om 2000 år. lite vits å bekymre seg over det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Men det er ingen fakta som sier "den sprenger imorgen". Fakta sier bare at den KAN gjøre det. Men det kan også skje om 2000 år. lite vits å bekymre seg over det. Nei, det er jo sant. Det som skjer, skjer lzm, men still, litt urovekkende. Lenke til kommentar
operg Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hvor stor sjanse er det for at strålen treffer jorden hvis den sprenger? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Kan solen redde oss om solen ligger mellom stjernen og oss? Altså at solen fungerer som et skjold, eventuelt andre planeter/stjerner? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 tok et lite regne stykke, sjangsen for at den går av i morgen er fra 730000-1. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Hvis det ene med det andre, mye som skal klaffe. Statistisk er det mye en kan gjøre som gir langt dårligere odds. Uansett er dette noe som man ikke kan ta høyde for, hvis det i så fall skulle skje er vi alle fucked! Akkurat nå har man for lite info. om WR104, men en tabloid vinkling (worst case scenario) setter nok følelsene i sving. Jiiihaa! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Og eg som den uskyldige jomfrua, eg er. Men eg er ikkje noe redd i de heile tatt. Hadde kanskje blitt det viss greia var større liksom og presidenten held tale og sånn. Lenke til kommentar
Big Chris Skrevet 3. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2008 Vel... Hvis den sprenger i morra er det vel ikke noe problem, da den ligger 8000 lysår unna. Verre blir det vel hvis det faktisk er 7999 år og 364 dager siden det skjedde og strålingen fra stjernen når oss i morgen. Men dette er da bare en av mange astrologiske fenomener som kan ta livet av oss i morra, med tanke på at vi har klart å kartlegge ca. 2% av himmelhvlevet rundt oss når det gjelder planet-busting astroider. Ellers kan vår egen kjære sol drepe alt liv på jorda hvis den drar på med en skikkelig solstorm(det tar bare 8 minutter). Som sagt, mulighetene er mange:-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå