Gå til innhold

Skullcandy lowrider eller Koss porta pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er Lowrider best. Men det er fordi de ikke lekker så grusomt mye lyd på toget, og jeg slipper å sende olme blikk fordi jeg blir tvunget til å høre på masse dritt.

(Holder en knapp på PortaPro rent kvalitetsmessig, Lowrider er overpriset møkk, PortaPro er passe billig og ikke like ille. :) )

Lenke til kommentar
For meg er Lowrider best. Men det er fordi de ikke lekker så grusomt mye lyd på toget, og jeg slipper å sende olme blikk fordi jeg blir tvunget til å høre på masse dritt.

(Holder en knapp på PortaPro rent kvalitetsmessig, Lowrider er overpriset møkk, PortaPro er passe billig og ikke like ille. :) )

Okei..;) jeg vil ha et headsett med mega bra lyd og bass. :)

Lenke til kommentar

Da kan du jo like så godt begynne å se mot AKG eller Sennheiser med en gang ...

Lenke til kommentar

Da kan du jo like så godt begynne å se mot AKG eller Sennheiser med en gang ...

Pris ligger de på?

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi
AKG, Sennheiser.

Eit par du kan sjå på: Sennheiser PX 200, Sennheiser PX 100, AKG K 24 P.

Dropp Koss og SkullCandy.

er AKG k 24 p best når de gjelder bass og lydkvalitet?

AKG K412p er verdt en titt! Den har hakket større frekvensregister enn K24p og er enda billigere, uten at du skal dømme for prisen. :) Har dem selv og er strålende fornøyd! Bassen er ikke like grøtete som i PortaPro, men er presis og klar. Med riktig EQ-instillinger sitter du igjen med kraftig og klar bass. ;) I tillegg får du jo heller en mer diskré gråfarge enn det skrikende gule mønsteret på K24p!

Lenke til kommentar

er AKG k 24 p best når de gjelder bass og lydkvalitet?

AKG K412p er verdt en titt! Den har hakket større frekvensregister enn K24p og er enda billigere, uten at du skal dømme for prisen. :) Har dem selv og er strålende fornøyd! Bassen er ikke like grøtete som i PortaPro, men er presis og klar. Med riktig EQ-instillinger sitter du igjen med kraftig og klar bass. ;) I tillegg får du jo heller en mer diskré gråfarge enn det skrikende gule mønsteret på K24p!

K 412 P er stort sett K 24 P i ny farge, og sålenge den dekker hele det hørbare spekteret (20hz-20khz) så har frekvensrespons veldig lite og si. Jeg vil heller anbefale å gå for den lukkede storebroren K 416 P (K 26 P i ny farge) som er lukket og har hakket bedre lyd. Men du burde prøve den først og sjekke at den passer siden den kan være ukomfortabel for noen ører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...