Gå til innhold

RiksTv - Gratis kanaler!


Anbefalte innlegg

Skjedde noe merkelig natt til i dag, kl 00 presis.. Jeg har i 3 mnd hatt RiksTV med tv2 og nrk, gratis.. Ser stort sett bare nyhetene og været om kvelden, men plutselig, nå har jeg alt! Gratis..

 

Hva har skjedd? Husker jeg bladde på noe instillinger i fylla i går, men har ikke bestilt noe, det er jeg hundre prosent sikker på :p

 

Feil på systemet hos Rikstv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Koser meg ennå med gratis RiksTv... Flere som har det likt som meg? :D

Ja, jeg kjøpte den berømte boksen idag, uten abbonement fra RiksTv. Alt funker bra, og har alle kanalene, tydeligvis gratis! Har ikke satt i kortet fra rikstv engang!!

Regner med at det er et salgstriks, å sende alt åpent i et par uker, slik at folk uten abb. begynner å venne seg til alle kanalene, følge med på serier osv. Så stenger de vel alt utenom det man har bestilt. Stemmer det ikke at TV3 gjorde noe lignende på 90-tallet?

GL

Lenke til kommentar
Regner med at det er et salgstriks, å sende alt åpent i et par uker, slik at folk uten abb. begynner å venne seg til alle kanalene, følge med på serier osv.

 

Min teori er at dette gjøres for å unngå problemer og dårlig omtale rundt overgangen til digitalt bakkenett i Rogaland. RiksTV får veldig mange nye kunder i disse dager, og hvis kunder må vente lenge på aktivering av kort, og sitte lenge i telefonkø for å få svar på support osv., vil naboen som får høre dette fort velge en annen leverandør.

 

Vet ikke om det er noe godt salgstriks, etter å ha hatt alle kanalene et par dager, er jeg sikrere enn noensinne på at jeg ikke skal ha Rikspakken (ihvertfall ikke til dagens pris).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...