Bone Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Heisann! ..har lenge lurt og prøvd, men ikke fått til.. Er det mulig å sitte og bla igjennom de forskjellige videosnuttene som ligger på Gamer.no? Slik som det er nå, så får jeg bare til å trykke på en video (via en artikkel, eller forside), og enste man kan velge videre er relaterte, eller nye.. Synes kanskje "biblioteket" til videoene er en smule dårlig, men det er kanskje jeg som ikke har skjønt det.. Ønsker i hvert fall en liten oversikt, hvor man kan sortere etter sjanger, etter plattform, nye og gamle, osv.. Takker Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Videosystemet får en overhaling med blant annet søkemulighet og bedre oversikt over de siste filmene om ikke lenge. Om blafunksjon blir integrert i den oppdateringen er usikkert, men vi skal i alle tilfeller notere ned forslaget for fremtidig videreutvikling :-) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Ah, flott! Hva mente du forresten med "siste filmene"? Hva med de noe eldre? Blir de fjernet fra serveren, eller beholder dere dem? Takker igjen! Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hva mente du forresten med "siste filmene"? Hva med de noe eldre? Blir de fjernet fra serveren, eller beholder dere dem? Vi legger inn opp mot 20 filmer hver dag. Dette blir temmelig mange i løpet av en uke eller en måned. Det blir neppe særlig nyttig å vise alle sammen i en og samme oversikt, så vi tar sikte på å for eksempel vise de 100 siste, og lar resten være søkbare. Vi har også planer om å utvide produktsidene på sikt, slik at relaterte videoer også dukker opp der. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dette syns jeg er en glimrende idé. Videofunksjonen som sådan på Gamer.no fungerer veldig greit, så å kunne samle de på et sted er absolutt på sin plass. Er det forresten plener om å støtte flere formater og evt nedlasting av videoene i diverse formater, eller vil det fortsatt kun være browser- og flash-basert? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Supert at det ENDELIG komme søkefunksjon! Er nå så irritert at jeg har brukt tid på å finne frem til denne delen av forumet og planlagt hva jeg skulle skrive, til min store glede ser jeg at andre har skrevet om temaet allerede, og heldigvis er det en løsning på trappene. Håpløst å finne frem til filmer slik det er nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå