Gå til innhold

Får ikke mottatt samtaler / sendt mld på N95


Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn får jeg ikke alltid mottatt inngående samtaler og sendt meldinger på min Nokia N95 med Chess abonnement. Når jeg ringer meg selv får jeg enten beskjed om at det er opptatt eller at mobiltelefonen er skrudd av eller befinner seg i et område uten dekning.

 

Men mobilen ligger ved siden av meg. Jeg får ikke ringt ut (får melding om tilkoblingsfeil) og får ikke sendt meldinger. Jeg har betalt alt av regninger, jeg har maks dekning og maks strøm.

 

Noen ganger hjelper det å restarte mobilen, andre ganger må den bare få ligge for seg selv før den plutselig finner ut at den vil fungere igjen.

 

Er det noe galt med min N95 (kjøpte den da den ble lansert for et knapt år siden) eller er det abonnementet mitt det er noe galt med? Forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Ok.. Da må du sikkert levere den inn da :shrug:

 

 

Ring Chess å hør va dem mener

 

 

Ja hva blei løsninga på dette ???

 

har slitt med ONECALL nå (trodde lenge det var feil på tlf) men den virker helt fint på telenors nett - men med ONECALL har jeg nettverk , men får tilkoblingsfeil når jeg prøver å ringe - Så det må være en feil mot netcoms nett - har sett lignende problemer her:

http://forum.smartmobil.no/viewtopic.php?t=9157&start=0

 

SIMKORT som er BØYGEN ????

 

ellers fant jeg denne om tilkoblings feil (gjelder vel netcom også) :

http://www.nettavisen.no/it/article1454821.ece

VI får se - men " fovhanse" har det løst seg ??? Vil veldig gjerne ha svar nå !!!

 

juveng :innocent:

Endret av juveng
Lenke til kommentar

Det har løst seg uten at jeg helt vet hva som var feil. Jeg forsøkte å teste sim-kortet på en annen telefon, men den mobilen var fortsatt operatørlåst (selv om den ikke skulle vært det), så fikk ikke testet om det var der feilen lå.

 

Men etter denne testen fungerte alt og jeg har egentlig latt saken ligge...

 

Ringte for øvrig Chess som sa at feilen lå hos meg da de ikke hadde hatt noe trøbbel på nettervket i min region i den aktuelle perioden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...