Gå til innhold

Nokia N78 - Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Nokia N78

Hei Nokia laserte N78 på MWC og den hadde mye får lite penger og er oppfølgeren fil Nokia N73.

Derfor ville jeg oppene en tråd for Nokia N78 som alle kan si hva de synes om den og sette inn blider, videoer og jeg kan sette inn nytt infomasjon så fort Nokia setter dem ut!!

Så her starter vi med tråden Nokia N78!!!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spesifikasjoner:

Utforming: Klassisk

Høyde: 11.3 cm

Bredde: 4.9 cm

Tykkelse: 1.5 cm

Vekt: 102 gram

Bluetooth: Ja3G: Ja

EDGE: Ja

3G: Ja

Super-3G: Ja

Radio: Ja

Kamera: 3.15 megapiksler

Taletid i GSM-nettet: 4.3 timer

Nokia N78:

Dimensjoner: 11,3 x 4,9 x 1,5 cm, 102 gram

Teknologi: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900, 3G, super-3G, A-GPS, Wi-Fi, Bluetooth, A2DP, micro-USB

Maskinvare: 70 MB internminne, støtte for Micro-SD-minnekort

Skjerm: 240 x 320 piksler, 16 millioner farger, 2,4 tommer.

Kamera: 3,2 megapiksler, autofokus, blits, Carl Zeiss-optikk

Annet: Geotagging, radiosender, 3,5 mm. minijack, internet radio.

Programmvare: S60 3rd FP2

Pris og tilgjenglighet: Andre kvartal, ca 3500 kroner

Linker

Video

Reklamevideo:

Bilder av telefonen

kjcq20080114001012-N78aaa.jpg

7F9FF40B1F17616D4C6D188697972048.jpg

58BC175F3A5501590B1EB553565C0C14.jpg

71AAFA3D6162F3675C40439F301B929F.jpg

9CBB690FC2F75502DA11B514898847B4.jpg

5976D0790BA5426DE2AC1650C2F81C67.jpg

Endret av TheGamers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker denne :love: ! Tror dette blir min neste telefon. Finnes det noen sammenligningsbilder av N73 og N78 tatt fra siden? Ser av spesifikkasjonene at N78 skal være tynnere, det er en kjempefordel, synes jeg.

Håper bare den er godt skrudd sammen, jeg får rykkninger i lilletåa av støv på innsiden av skjermen :mad: . Det har plaget meg på N73. Det ser jo ut til at dette er et mindre problem på N78, den har jo ikke joysticken som kan eskortere støvet rett inn i herligheten.

Lenke til kommentar

Dette blir nok gjerne min neste telefon også, FM-sender er absolutt noe jeg har sett bruk for i en mobiltelefon, og av alle de andre funksjonene.. Elsker funksjoner på mobiletelefoner.. :blush:

Får håpe den ikke blir plaget med forsinkelser eller slikt.

Lenke til kommentar

Stor skuffelse angående kamera! :dontgetit: Stillbilder tatt med N73 er langt bedre, og det ser ut som N78 skrur ISO-verdien opp noe voldsomt, og overprosesserer bildene helt. Håper det blir fikset innen den kommer ut, selv om jeg ikke har de helt store forventningene. Vet noen forresten om valg- og ringetastene er berøringsfølsomme, eller vanlige trykkeknapper som bare er helt flate á la N81?

Lenke til kommentar
Stor skuffelse angående kamera! :dontgetit: Stillbilder tatt med N73 er langt bedre, og det ser ut som N78 skrur ISO-verdien opp noe voldsomt, og overprosesserer bildene helt. Håper det blir fikset innen den kommer ut, selv om jeg ikke har de helt store forventningene. Vet noen forresten om valg- og ringetastene er berøringsfølsomme, eller vanlige trykkeknapper som bare er helt flate á la N81?

http://www.mobile-review.com/review/nokia-n78.shtml

Ny link her er det bilder av Nokia N78, tatt bilder med N78, størrelse forskjell mellom N78 og N82 og mye mer :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Herlig telefon! Eneste kamerabiten, syns Nokia burde prestert å oppgradert kamera fra N73. Er det bare rykter, eller er det i mai-måned telefonen kommer ut?

Hvordan vet du at den kommer i Mai på Nokia's sider står det bare 2 kvart.

Lenke til kommentar

Mobile Review: S60 3rd edition Feature Pack 2

Mobile Review: Review of GSM/UMTS-smartphone Nokia N78

Call quality was never an issue with the N78, as it easily lived up to our expectations of a Nokia-branded phone. Ring tones sounded quite loud thanks to the handset’s dual speakers. However, all things considered, it is more of a mixed bag – while it is the first device to pack in the FP2 and all the ensuing benefits of it, being a very well-rounded do-it-all solution with fairly decent camera, GPS and Wi-Fi. On the other hand, though, its keypad’s ergonomics could be better and the design is something you will love or hate outright. But all in all, there aren’t that many real drawbacks to the N78, for the most part it is all up to the owner’s personal preferences and taste.

When it arrives in May, the N78 has what it takes to get popular in almost no time. With it around, the sales of the Nokia N81 don’t look so optimistic anymore, also some other solutions are likely to get a slap, but that’s what we already pondered over at the beginning of this piece. On balance, the N78 has no direct competition as far as other manufacturers are concerned. Basically, the S60 platform is already at the stage when powerhouses with this operating system inside become a bargain, and the N78 is just the right example of this ongoing trend. For 350 Euro, which is what its price tag will read at first, you won’t wind any alternative boasting a bundled GPS module. In fact, Nokia is looking very strong with this duo (N78 and N82).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-82119

Har lest i reviewer at fm-senderen er veldig svak og klarer ikke å sende ut støyfri lyd.

Er også litt skeptisk til pad`n, er vel ikke mange spill som støtter pad?

Har også lest at n82 har dualcore prosessor, i motsetning til n78, så i teorien bør n82 være bedre på multitasking.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...