Rescue me Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg leter etter en gratis NES emulator til S60 3rd. Har sett litt på iNES og kunne godt ha betalt 15 dollar for den, men har ikke VISA og kan derfor ikke kjøpe. Foreldrene mine er veldig skepstiske til å bestille på nett og de ville ikke kjøpe emulatoren til meg . Noen som vet om en gratis emulator? Noen som eventuelt har iNES? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hola! Nja.. Nei.. Jeg søkte litt på Google nå, og jeg fant ingen gratis Nintendo emulator. Men du har flere emulatorer å velge mellom: PicoDrive - SEGA emulator - Gratis - Last ned SCUMMVM - Spill de gamle DOS spillene som f.eks Mobkey Island - Gratis - Last ned C2DOOM - Spill ekte Doom på telefonen - Gratis - Last ned Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Er ikke vNes bedre da? Den koster jo bare $9.95 også... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Er ikke vNes bedre da? Den koster jo bare $9.95 også... Prøvd demoen til det og liker det ikke like godt. Har nå skaffet meg PayPal of får penger på den i neste uke (fylte på i går) så da kan jeg handle . Skal teste både vNES og iNES bedre for å se hva som er best . Så skal jeg også kjøpe Gameboy Advance emulator. Steffen_moss: SCUMMVM bruker jeg, men tusen takk for tipsene til de andre emulatorene . Skal testes ut med engang . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 PicoDrive - SEGA emulator - Gratis - Last ned Fikk ikke PicoDrive til å funke på min N82 . Ser ut som den kun er til S60 2nd version, men det sto ingen info på nettsiden. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 PicoDrive - SEGA emulator - Gratis - Last ned Fikk ikke PicoDrive til å funke på min N82 . Ser ut som den kun er til S60 2nd version, men det sto ingen info på nettsiden. Mulig du har prøvd versjonen til 2nd edition da. For jeg bruker PicDrive på Nokia E61. Den versjonen du skal ha kan lastes ned her De SEGA spillene jeg har på min mobil er: Theme Park, Addams Family, Dangerous Seed, Desert Strike, Command & Conquer, Jungle Strike, Lion King, McDonald's Treasure Land, Mickey Mouse, Sonic Spinball, Monopoly, Michael Jackson's Moonwalker(LOL), Streets Of Rage 3, Super Street Fighter 2, Harry Potter, Wheel Of Fortune, Teenage Mutant Hero Turtles, Sonic The Hedgehog, Duke Nukem 3D og Alek Kidd Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Mulig du har prøvd versjonen til 2nd edition da. For jeg bruker PicDrive på Nokia E61.Den versjonen du skal ha kan lastes ned her De SEGA spillene jeg har på min mobil er: Theme Park, Addams Family, Dangerous Seed, Desert Strike, Command & Conquer, Jungle Strike, Lion King, McDonald's Treasure Land, Mickey Mouse, Sonic Spinball, Monopoly, Michael Jackson's Moonwalker(LOL), Streets Of Rage 3, Super Street Fighter 2, Harry Potter, Wheel Of Fortune, Teenage Mutant Hero Turtles, Sonic The Hedgehog, Duke Nukem 3D og Alek Kidd Funket ikke å innstalere . Innstaleringsmeldingen kom opp og jeg valgte ja, men så skjedde ingenting mer . Har innstalert andre programmer og det har funket fint. Prøvde også å skru av og på mobilen uten at det funket. Vet du hva problemet kan være? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hæ? Dette var merkelig.. Kommer det opp en melding når du prøver å installere det? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Hæ? Dette var merkelig.. Kommer det opp en melding når du prøver å installere det? Ja. Denne meldingen kommer først: "Innstalere PicoDriveS60 3rd Edition?" Så går det 9 sekunder før denne meldingen kommer opp: "Sertifikat utgått!". Lenke til kommentar
µT. Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Still datoen på mobilen tilbake til 2007/2006 Så skal det fungere. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2008 Still datoen på mobilen tilbake til 2007/2006 Så skal det fungere. Funket . Tusen takk . Lenke til kommentar
mamama Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Har E61 og får ikke installert Sega-emulatoren. Får installert andre ting. Noen som vet om en bra SNES-emulator? Jeg prøvde en, vSun, men den var det ikke lyd på. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 vSun har lyd, men den er treig og dårlig. vBag derimot (GBA) er fantastisk! Veldig mange av de gode gamle SNES klassikerene har en GBA port så prøv den i stedet. Har foresten kommet en gratis NES emulator nå... som banker både iNes og vNes ned i støvlene. Den heter gpfce og er laget av AnotherGuest, samme person som lagde PicoDrive Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 vSun har lyd, men den er treig og dårlig. vBag derimot (GBA) er fantastisk! Veldig mange av de gode gamle SNES klassikerene har en GBA port så prøv den i stedet. Har foresten kommet en gratis NES emulator nå... som banker både iNes og vNes ned i støvlene. Den heter gpfce og er laget av AnotherGuest, samme person som lagde PicoDrive Tusen takk for tipsene . Skal sjekkes ut så snart jeg får fikset den jævla PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå