Grimfred Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg savner den leskende smaken av Vanilla Coke. Er det noen som vet om det er mulig å bestille Vanilla Coke til lille Norge noen plass? Nam. Lenke til kommentar
Grimfred Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Foruten ebay, for der får jeg bare en flaske brunt urin. Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Litt meir seriøst: Cybercandy Vanilla Coke 24*355ml Can Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Veldig sært og kjøpe fôr på nettet... Ting man hørte om på 2000 tallet. Kjøleskapet kjøper fôr... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Hvor mange typer Cola finnes det nå, forresten? (I hele verden altså, ikke bare i Norway of hay). Lenke til kommentar
Grimfred Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Litt meir seriøst: Cybercandy Vanilla Coke 24*355ml Can Takk, dette var kjempemessig! Tror nesten jeg må stocke kjøleskapet med Vanilla Coke da Lenke til kommentar
avRack Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Hadde vert fint om du hadde gitt tilbakemelding på korleis kjøpet var! Og korleis det vart med toll og slikt. Husk at du ikkje må bestilla for meir enn 200 kr inkl. frakt då du må betala toll og moms for det... Eller du kan spørja CyberCandy om dei kan skriva ein sum under 200 kr på pakken slik at du slepp å betala toll Lurer litt sjølv på å kjøpa meg eit slikt brett. Saknar verkjeleg Vanilla Coke altså. Var vel 1 av 70 i klassen som likte den Endret 26. februar 2008 av avRack Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Å.. jeg husker den forferdelige brusen der... *grøsse* Cybercandy så spennende ut! *bestille* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Foruten ebay, for der får jeg bare en flaske brunt urin.Jeg kan bekrefte dette. 1 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 seriøst ? fikk dere en flaske med brun gugge via ebay? tyder jo bare på at brusen har vært utgått i evigheter da, skal noen år til for at det blir sirup i flaska ser de er utsolgt på cybercandy for vanilla coke Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Da kaprer jeg tråden litt. Hvor kan jeg få kjøpt Grandiosa MILD Taco? Selges den i sverige eller danmark? Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Foruten ebay, for der får jeg bare en flaske brunt urin. Og forskjellen er? Vanilla Coke Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Åh, savner sånn Vanilla coke! Fikk et gjensyn med den på søndag, var på flyplass i Tysland... Åh så herlig det var. Noen som har prøvd å bestille det over nett? Endret 26. februar 2008 av Martin-sama Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Vanilla Coke er noe av det verste som er blitt selgt, sammen med gul tomat keysjup var de det årets dårligste ideèr, tror de kom i 2003 Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Vanilla Coke er noe av det verste som er blitt selgt, sammen med gul tomat keysjup var de det årets dårligste ideèr, tror de kom i 2003 Så enig. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Da kaprer jeg tråden litt. Hvor kan jeg få kjøpt Grandiosa MILD Taco? Selges den i sverige eller danmark? I Sverige heter alle frossenpizzaene til Orkla Grandiosa. Pizza originale o.s.v. kalles alle for Grandiosa. I tillegg har de mange forskjellige smaker og varianter i forhold til i Norge. Så en Grandiosa i Sverige tilsvarer ikke en ekte norsk grandis. Et kjapt Google-søk etter Grandiosa Mild Taco gir ikke gode resultater fra Sverige, og akkurat nå er www.procordiafoods.se (Orkla sitt svenske næringsmiddelselskap) nede. Men man kan jo alltids sjekke når sidene deres er oppe igjen, de må jo ha en oversikt over hva de selger. Se også http://sv.wikipedia.org/wiki/Grandiosa Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola http://en.wikipedia.org/wiki/Coca-Cola_Vanilla_Zero Finnes jammen meg mange typer coca cola drikker der ute. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er dette tråden for hundemat? Vanilla coke og Grandiosa?! Urk! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg fikk smugla hjem 3L Vanilla Coke fra Frankrike i påsken Elsker den brusen! Skal lett bestille fra nettet, fikk du det til Grimfred? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå