Gå til innhold

Den store Parfyme tråden! (Diskuter både mann- og dameparfyme)


Anbefalte innlegg

Parfymeflaskene begynner å nå bunn nå, og skal snart til utlandet hvorav det garantert skal shoppes parfyme på flyplassen. Lurte mest på om noen har noen gode tips angående parfyme for menn, hadde ikke gjort noe med svar fra jenter heller, hva dere liker.

 

Personlig har jeg prøvd en del forskjellige ting. Liker best Lacoste, Hugo Boss og Armani. Husker jo også selvfølgelig Jean-Paul Gaultier perioden for noen år tilbake når alle kjøpte den grønne/blå bysten, den luktet riktignok godt den da. Også selvfølgelig prøvd en del mer "billigskvip" (hvorav noen av dem faktisk er veldig gode) som; Puma, David Beckham, Voss, Luca Bossi, Bjørn Borg, "type CK be", Umbro og Kenzo.

 

Husker også en gang jeg luktet på en veldig frisk og god parfyme som het "Bellassimo", "Bellisimo" noe italiensk lignende i den duren, var vel avbildet en båt på en friskt fint hav. Noen som vet hvem jeg mener?

 

EDIT: Jeg er 18 år, så ønsker gjerne forslag til "yngre" parfyme.

 

Kom gjerne med noen gode forslag, helst litt dyr parfyme, ettersom jeg liker kvalitet fremfor å spare penger. Gjerne både navn på merke og navn på type.

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg blir matt av lacoste parfymen i grå flaske (ganske gammel)

 

Jean Paul (blå mann flaske) er ikke så verst den heller.

 

"Blå mann flaske" vil jeg tro det er den bysten som heter Gaultiér du mener, er god den ja. ;P

 

Vet tilfeldigvis ikke navnet på den Lacosten?

Endret av Cosmo med K
Lenke til kommentar

Euphoria (450 kr) er knall god!

Boss selection.

Lacoste.

dnky red delicious eller noe, den er billig og go ;)

 

Jeg har god smak når det kommer til mannfolk parfyme.

 

edit :

den blå manneflaska, æsj! Stram lukt og lite god. Jeg blir sulten av den lukta. IKKE spør hvorfor. ganske sært..hehe.

jean-paul-gualtier.jpg

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar
Euphoria (450 kr) er knall god!

Boss selection.

Lacoste.

dnky red delicious eller noe, den er billig og go ;)

 

edit :

den blå manneflaska, æsj! Stram lukt og lite god.

 

Aldri hørt om Euphoria faktisk, må testes!

 

Ellers noen som har noen formening om "Dolce og Gabbana" parfymene for menn? Personlig syntes jeg de lukter litt for mye dameparfyme. Føler meg for feminin når jeg bruker den. :(

Lenke til kommentar

Den bør du teste! Sykt god. Og damene faller som fluer rundt deg. Broren min fikk den til bursdagen sin, har brukt den siden, og dratt med seg babes hjem fra fylla.... :roll:

 

For all del, ikke kjøp slik belli parfyme.

Denne dnky jeg nevnte over kostet 250 med ei dusjsåpe. Beste billigparfymen jeg har kjøpt ;)

Lenke til kommentar
Den bør du teste! Sykt god. Og damene faller som fluer rundt deg. Broren min fikk den til bursdagen sin, har brukt den siden, og dratt med seg babes hjem fra fylla.... :roll:

 

For all del, ikke kjøp slik belli parfyme.

Denne dnky jeg nevnte over kostet 250 med ei dusjsåpe. Beste billigparfymen jeg har kjøpt ;)

 

Trenger riktignok ikke parfyme for å få damene til å falle som fluer..

Back to topic: Aldri hørt om dnky heller, kanskje teste den også. Med dusjsåpe og greier, schtiiiiiiliiiig! ;P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...