Gå til innhold

Immortal Few søker flere medlemmer! (AoC guild)

Anbefalte innlegg

Immortal Few

Hvor vi ble til

Vi som står bak hele ideen er 3 IRL kamerater som har kjent hverandre i år og dag. Vi startet med WoW sammen, og har et praktfullt PvP guild der. Vi skal nå legge WoW i skuffen, og dra frem AoC så fort som mulig. Sammen bestemte vi oss for å lage et guild i det kommende mesterverket av Funcom, men ikke bare et guild, en gruppe med mennesker, som deler samme interesser og lidenskap. Ikke nok med det, i AoC satser vi på å bli et merkbart, og et av de beste guild på serveren.

Hva vi søker

Vi søker deg som liker PvP aspektet av det kommende spillet. Du som brenner for PvP, og vil bli med i en gruppe hvor erfarne mennesker fra andre spill møtes. Det er ingen aldersgrense, men du må kunne oppføre deg normalt, noe en Trial rank viser.

Vi vil være aktiv fra første dag spillet publiseres. Du kan godt ha et liv på utsiden av spillet, i og med at vi ikke setter noe minimum spilletid for deg. Så det blir ikke noe 20 timer i døgnet her. Det som forventes er at du er aktiv (ca. 2-4 timer per dag), støtter guildet med både innsats og øvrige ting, og er med på å skape en god stemning.

Litt om oss

Vi har en slags ny vri på måten å styre guildet på. Vi har ingen Guild Master, og hans slaver. Vi har noe som kalles Squad Leader, som har de viktigse oppgavene i guildet, oppgaver som å lede grupper i kamp osv. Resten er Squad Members, som har like mye og si på viktige avgjørelser som lederne, men det er fortsatt lederne som avgjør til syvende sist (For å styre unna langvarige uenigheter). Den laveste ranken er Trial, som er til for og evaluere de nye menneskene som kommer inn i guildet.

Vi sikter på å bli et guild mot størrelsen 50 aktive spillere. Dette er med på å få folk til å kjenne hverandre bedre, og jobbe bedre sammen som et lag.

Litt generell informasjon;

Vi i ledelsen er engasjert og vil noe med guildet.

Vi har Ventrilo server for lettere kommunikasjon.

Vi har Webside

Dørene er åpne for alle som er interesert. Vi er nå totalt ca 100 registrerte medlemmer på Websiden (ikke alle har postet app, det er ca bare 72 som har gjort det) , og mer er i vente. Husk og skrive en god applikasjon på websiden!

Guild founder, Era :)

---------------------------------------------

Skrevet av Era. Jeg er bare budbringeren :p

EDIT: Dette er bare copy&paste fra noe Era skrev i Høst engang. Mye har jo skjedd siden da, både med AoC og Guildet. Så noen endringer er vel gjort, men jeg vet ikke så mye om det siden jeg bare er en vanlig member.

Endret av Glaurung
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dere er glade i PvP er det Siege PvP som kommer til å bli en av de mest spennende formene for pvp, selvfølgelig ikke den eneste :) Det er også instanced pvp, minigames, annen world pvp i BK utenom siege osv.. Med en guild på 50 har dere ikke mye mulighet til å ta særlig del i siege delen, om dere ikke bruker/blir mercenarys.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
Om dere er glade i PvP er det Siege PvP som kommer til å bli en av de mest spennende formene for pvp, selvfølgelig ikke den eneste :) Det er også instanced pvp, minigames, annen world pvp i BK utenom siege osv.. Med en guild på 50 har dere ikke mye mulighet til å ta særlig del i siege delen, om dere ikke bruker/blir mercenarys.

Hei dette er en av guild founderne i Immortal Few :) Det er veldig mye som har skjedd siden denne posten er skrevet så jeg skal bare oppdatere litt slik at ingen får feil info her :D

Vi står fortsatt for samme guild struktur og satser på å jobbe best mulig som et team! Dette er grunnideen vår :) Vi er et selvstendig guild og vi har ventet nesten ett år nå på at AOC skal komme så vi planlegger ikke å bli noe mercs :p

Og for info på antall medlemmer, vi har endrett det til oppmot 80+ Vi er nå 72 medlemmer (100 registrerte, 72 av dem er godtatt foreløbig) Så for dere som har lyst å joine oss, må dere passe på å komme før vi stenger ;)

Lenke til kommentar
Og for info på antall medlemmer, vi har endrett det til oppmot 80+ Vi er nå 72 medlemmer (100 registrerte, 72 av dem er godtatt foreløbig) Så for dere som har lyst å joine oss, må dere passe på å komme før vi stenger ;)

ja det hørtes jo bedre ut :) Vil anbefale at guilden blir en 100+. I andre spill som wow er guilden bare et navn, den eneste faktiske spillmekanismen er guild chat. Bortsett fra det er det ingen direkte fordeler av å ha en guild, mener faktiske gameplay. (snakker selvfølgelig ikke om samhold, raiding, osv osv)

I AoC derimot vil en god guild ha mye å si. For å eie/erobre et Battlekeep må man eie en lv.3 PvE by. Når man bygger byggninger kan byggningen ha opptil tre oppgraderinger (noen har ingen, noen har en osv). Når man bygger byggninger å oppgraderer byggninger stiger levelen på byen. Vet ikke hva det har å si utenom battlekeep delen, muligens noen byggninger trenger en viss level. For å lage en PvE by må man minst ha 30 medlemmer i guilden og et vist antall av dem må være minst lv 60. Byen er instanced, så ingen spillere kan komme å angripe pve byen, men de kan besøke den for å handle, snakke osv.

Byggningene i PvE byen vil hovedsakelig være crafting byggninger, som gjør at dere kan crafte de beste tingene. feks det beste sverdet krever kansje en oppgradert smie. Byggningen gir også andre fordeler, byggningene i et Battlekeep gir vist de beste fordelene. Siden det er det vanskligste å ha.

Det er i alt 9 spots for batlekeep per server. Så bare de 9 beste guildene vil eie et, men andre guilder kan prøve å erobre eller ødelegge dem. så det blir en maktkamp :) Derfor jeg mener dere burde ha en 100+ i guilden, siden det hjelper lite om dere er sikkelig skilled, men bare er 70 når dere blir angrepet av 140 fiender :p

Hvertfall, Lykke til med Guilden :) Dere er jo nesten i mål allerede uansett.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

*Byen er instanced, så ingen spillere kan komme å angripe pve byen, men de kan besøke den for å handle, snakke osv. *

Det har da aldri blitt sakt at man ikke skal kunne angripe PvE byen, det som er blitt sakt derimot er at byen ikke kan mistes.

Selv i PvE byen så vil bygningene kunne ta skade, så man skal visstnok kunne ødelegge dem litt, altså gjøre skade på bygningene, men ikke gjevne dem helt med jorden.

Lenke til kommentar
*Byen er instanced, så ingen spillere kan komme å angripe pve byen, men de kan besøke den for å handle, snakke osv. *

Det har da aldri blitt sakt at man ikke skal kunne angripe PvE byen, det som er blitt sakt derimot er at byen ikke kan mistes.

Selv i PvE byen så vil bygningene kunne ta skade, så man skal visstnok kunne ødelegge dem litt, altså gjøre skade på bygningene, men ikke gjevne dem helt med jorden.

jasså? hmm.. det her ikke jeg fått med meg. De sier at PvE byen skulle bli en crafting by, der man ikke skulle uroe seg over angrep fra andre guilder, spillere osv, så den infoen må være gjemt godt inn i en arikkel eller no ;) Har du en link til denne infoen?

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

jasså? hmm.. det her ikke jeg fått med meg. De sier at PvE byen skulle bli en crafting by, der man ikke skulle uroe seg over angrep fra andre guilder, spillere osv, så den infoen må være gjemt godt inn i en arikkel eller no ;) Har du en link til denne infoen?

Snakker man litt forbi hverandre her? Eneste som vel kan angripe pve byen er vel npc i hiving mode.

Mulig at player characters kan angripe andre spillere i pve byen på PvP servere, men tviler på at de kan ødelegge byen. Ellers så blir jeg nødt til å bringe opp casual player diskusjonen igjen ;) .

Synes jeg ser for meg et rent socializer/crafte guild blir non-stop "shellet" i sin pve by instance. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja, jeg skulle ha nevnt at jeg snakker kun om FFA serveren.

Det er Athelan som har sakt dette på et eller annet tidspunkt, husker ikke om det var i et intervju, på forumet eller over hos MMORPG.com.

Det var heller ikke en ting som var sikkert, men jeg syns da hvertfall det vil være rart om det ikke skal være mulig når man først velger å spille på en PvP server. Det er heller ikke snakk om å ødelegge noe totalt, kun det å skade bygningene litt, slik at guilden som eier det må bruke ressurser på å fikse det igjen.

Mulig jeg har blandet litt med tanke på om dette gjelder for Battle Keeps OG Player Cities, for det gjelder for Battle Keeps hvertfall.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Ja, jeg skulle ha nevnt at jeg snakker kun om FFA serveren.

Det er Athelan som har sakt dette på et eller annet tidspunkt, husker ikke om det var i et intervju, på forumet eller over hos MMORPG.com.

Det var heller ikke en ting som var sikkert, men jeg syns da hvertfall det vil være rart om det ikke skal være mulig når man først velger å spille på en PvP server. Det er heller ikke snakk om å ødelegge noe totalt, kun det å skade bygningene litt, slik at guilden som eier det må bruke ressurser på å fikse det igjen.

Mulig jeg har blandet litt med tanke på om dette gjelder for Battle Keeps OG Player Cities, for det gjelder for Battle Keeps hvertfall.

ja mulig det. Syntes hvertfall selv at det er litt rart at man kan ødelegge dem litt, virker litt unødvendig/malplasert. At man skal kunne gå inn i pve/crafting byen å skade byggningene.

Lenke til kommentar
ja mulig det. Syntes hvertfall selv at det er litt rart at man kan ødelegge dem litt, virker litt unødvendig/malplasert. At man skal kunne gå inn i pve/crafting byen å skade byggningene.

Hvorfor i allverden skulle det ha vært unødvendig?

Det å kunne redusere ressursene til fienden må da være en ypperlig form for taktikkerier man kan bruke før et eventuellt Siege på et Keep de eier?

Og som sakt, det ville jo isåfall kun ha vært en mulighet som gjelder for FFA serverne.

Lenke til kommentar

Hvorfor i allverden skulle det ha vært unødvendig?

Det å kunne redusere ressursene til fienden må da være en ypperlig form for taktikkerier man kan bruke før et eventuellt Siege på et Keep de eier?

Og som sakt, det ville jo isåfall kun ha vært en mulighet som gjelder for FFA serverne.

hvordan i såfall? skal man slå på byggningene med våpnene sine, bruke siege veapons/mounts?

Grunnen til at jeg syntes det virker rart et at funcom har sagt at PvE byen skulle bli et fristed, et sted crafterene skal kunne gjøre sitt.

Det var vel også grunnen til at det virker som NPC sieging er ute for nå. De sa det var ganske forstyrrende, irriterende. Så blir ganske mye mer irriterende om det skal løpe spillere rundt i PvE byen og ødelegge byggninger.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Ja, hvordan ellers skader man byer? Man bruker sine sverd og siege våpen.

Funcom har sakt at PvE byen skal være et fristed. Riktig, men det vil også resten av verden være på en PvE server.

På en PvP server så vil nok de største byene som er startstedene for de diverse rasene etter at man kommer seg ut fra tortage være fri for PvP, og dette er jo forståerlig.

Resten av verdenen vil være åpent for PvP. Hvorfor skulle det ikke være det på en PvP server? Hva er vitsen med en PvP server hvis man skal lage den "halvferdig"? En PvP server er en server folk velger pga de liker PvP. Er du en crafter som liker PvP, velg så PvP serveren.

Er du en crafter som kun liker kontrollerbar PvP, velg så PvE serveren. Så enkelt er det.

Det å sammenligne NPC sieging og PvP blir vell litt teit?

Spillere som løper rundt i DIN by og ødelegger skaper vell bare mer PvP? Er det ikke derfor du har valgt en PvP server "in the first place"? Du vil ha PvP? Er det forstyrrendes og irriterende så har du forsåvidt og ganske logiskt valgt feil server.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ok en liten update til alle!

Immortal Few

Server: Wildsoul ( kommer kanskje til å endres ved den 23 mai, vi får se :))

Spillestil: PVP

Antall: Vi sikter på rundt 80-100 medlemmer, foreløbig er vi rundt 50

Viktig update!

Vi har nå fått en ny website som vi kommer til å ta i bruk framover! Alle som brenner for PVP og ønsker å joine et guild med strålende community er velkommen til å skrive en application på hjemmesia vår. Dog du må være bededt for å skrive en application etter din egen stil, fordi vi ønsker at en skal vise modenhet via applikasjonen ;) Så skriv den godt :D

Uansett den nye websiden er: www.immortal-few.co.uk

Lykke til!

Endret av Barad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...