Gå til innhold

Lyse TV - Bilde utanfor TV-skjermen

Anbefalte innlegg

Hei!

Har sånn fiberopplegg frå Lyse Energi AS. Har Kreatel dekoder eller sånn, sikkert ein del år gammal. Også har eg ein Sony gammal 28 tommar, sikkert 10 år gammal.

Problemet er at på bla. Discoery Channel så kjem ikkje heile bildet innanfor TV-skjermen. Den nederste linja av undertekstane er utanfor bildet, så. I tillegg på hovudbildet når du slår på dekoderen, portalmenyen eller kva den heite, så manglar nederste del av bildet der også.

Har prøvd med både Scart, S-video og Videokabel utan hell.

Har også prøvd å endra instillingane til dekoderen, men vert ikkje betre.

Programvareversjonen til dekoderen er: 153_A_3_A_6_071031

Nokon med lignande problem og som har forslag til kva eg kan gjera ?

Ja, har også prøvd med den nyaste dekoderen til Lyse med HD-funksjon og slikt, den funkar ikkje i det heile tatt. Får opp portalmenyen, men det er kun NRK1 som er i kanallista og den er det kun svart bilde på uansett så. Når eg hadde TV-tilgang på heimesentral nr. 2 også (sjå vedlegg), så brukte eg HD-dekoderen og då passa bildet heilt perfekt til TVn ( savn :mad: )

Dette er kopla saman slik:

160297.jpeg

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har sånn fiberopplegg frå Lyse Energi AS. Har Kreatel dekoder eller sånn, sikkert ein del år gammal. Også har eg ein Sony gammal 28 tommar, sikkert 10 år gammal.

Problemet er at på bla. Discoery Channel så kjem ikkje heile bildet innanfor TV-skjermen. Den nederste linja av undertekstane er utanfor bildet, så. I tillegg på hovudbildet når du slår på dekoderen, portalmenyen eller kva den heite, så manglar nederste del av bildet der også.

Har prøvd med både Scart, S-video og Videokabel utan hell.

Har også prøvd å endra instillingane til dekoderen, men vert ikkje betre.

Programvareversjonen til dekoderen er: 153_A_3_A_6_071031

Nokon med lignande problem og som har forslag til kva eg kan gjera ?

Ja, har også prøvd med den nyaste dekoderen til Lyse med HD-funksjon og slikt, den funkar ikkje i det heile tatt. Får opp portalmenyen, men det er kun NRK1 som er i kanallista og den er det kun svart bilde på uansett så. Når eg hadde TV-tilgang på heimesentral nr. 2 også (sjå vedlegg), så brukte eg HD-dekoderen og då passa bildet heilt perfekt til TVn ( savn :mad: )

Dette er kopla saman slik:

160297.jpeg

Har samme problem med en Grundig da teksten forsvinner i nedre del av bildet

Lenke til kommentar

Har det akkurat slik eg også. Bildet hakker ca kvart 4 sekund her også og henger i nokre tideler, sånn holder det på heile tida.

Trur eg skal ta ein telefon til Lyse, men må vel fyrst snakka med husverten. Er ganske dritt når ein ikkje får da ein betalar for !:(

Lenke til kommentar

Normalt skjer dette dersom innstillingene på dekoderen står til 16:9 format, og du har en 4:3 TV (eller motsatt).

Kjenner ikke denne type dekoder, men gå inn på menyen til denne og se om du finner noe om tv-format el.

Lenke til kommentar

For dere som har hakking hvert 4.sekund uten brudd i lyd så er nok dekoderen deres instillt på NTSC signaler i stedet for PAL.

Hold "menu" knappen inne i det dere setter inn strømmen på dekoderen så kommer dere inn i en menu som lar dere skifte over til PAL.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg siterer AvRack.

Dette fungerte utmerket, jeg løste problemet for min venninne ganske enkelt ved å ringe henne og lese opp innlegget til Moella.

Tusen takk! Hvordan visste du dette? Er du så unorsk at du leser bruksanvisninger?

Noe sånn :)

mvh

Moella

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...