NilsiT Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) jeg sitter altså litt i klemma, får ikke enable't SLI! har vært inne på kontrollpanelet i nvidia, men det står at jeg må sette inn et til kort før jeg kan gjøre dette! har satt i begge, og broen er montert.... har et XFX 780i Hovedkort... Endret 26. februar 2008 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
thekiwi Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 har du fått det til jeg sitter her med samme problem, og lurte på om du kunne hjlpe meg. har evga 780i sli og har 2 stk evga 9600Gt ssc Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har ikke lest gjennom artikkelen, men tror du får svar Linky Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 nei, har gjort det, men det står at jeg må installere et skjermkort til, noe som jeg har gjort.... Lenke til kommentar
thekiwi Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 jeg lasta ned samme driver og instalerte den for hundrende gang, og så funka det plutselig Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 antar du snakker om hovedkort driverene? Lenke til kommentar
thekiwi Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 antar du snakker om hovedkort driverene? nei Nvidia sine nyeste drivere, fra dem's hjemme side. da hadde jeg dreve med det i 5-6timer for og få det til og funke, hmm Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 hm, har de nyeste driverene til skjermkortene. fant dette på forumet: "Det kan jo være verdt et forsøk følge denne oppskriften: 1. Avinstallér driverne 2. Fjern rester med DriverCleaner 3. Ta ut det ene kortet. Behold et skjermkort i den øverste porten 4. Installér nye drivere (fullstendig, altså med ferdig reboot etc.) 5. Sett i skjermkort nr. 2 Selv gjorde jeg det på denne måten når jeg installerte SLI. Dette var på et annet hovedkort (P5N-E SLI), og når jeg da satte i skjermkort nr.2 ble dette gjenkjent automatisk, og etter reboot poppet det opp en ballong om muligheten for å aktivere SLI. Dette gjordes i Nvidia's kontrollpanel." tror kanskje jeg prøver det... Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Fulgte den "oppskriften" og nå har jeg fått enablet SLI! ellers takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå