gotdotnet Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hei En datamaskin som har stått ubrukt de siste 5 årene, stått i et rom som kan ha kuldegrader om vinteren... Kan en slik datamaskin fungere etter 5 år??? Datamaskina her er en vanlig tower maskin fra år 2000, har Intel CPU 800MHz Er på besøk hos min bror, han har gitt meg en slik datamaskin. Får ikke testet maskina her, må ta den med hjem til meg selv for å teste om den virker. Har ikke lyst til å drasse med den maskina på toget hvis den ikke virker.. Tror heller maskina burde vært kastet på søppeldynga i stede Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Den kan fungere helt flott, og jeg vil si det er større sjanse for at den fungerer perfekt enn at at den ikke gjør det. En P3 800 MHz er forøvrig også en helt brukbar maskin. Legg inn xubuntu eller W2k som operativsystem og den skal ikke ha problemer med det meste av desktopbruk. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Du må regne med å bytte CMOS-Battereri samt fjerne støv. Ellers burde det ikke være ptoblemer (annet enn de som var der da maskinen ble satt bort). Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Stenges, vi holder oss til en tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...0#entry10939548 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg