Gå til innhold

Mine favoritt humor-sjekkelinjer


jig9

Anbefalte innlegg

- Vi ville fått veldig pene (Pek på deg selv) og smarte barn (pek på henne).

- Aww.. du er så søt at jeg nesten glemmer at jeg ikke er ute etter et forhold akkurat nå.

- Jeg har ikke tid til å tilfredstille alle jenter, men i kveld blir det kanskje din tur.

- Jeg er kansje ikke den kjekkeste gutten her, men jeg er den eneste som snakker med deg.

- Du kan like godt ligge med meg, fordi jeg kommer til å fortelle alle at vi har gjort det likevel.

- Kan jeg sette meg hos deg, eller blir du for kåt da?

- Sorry pus, men vi må stikke hjem til deg og gjøre oss ferdig snart. Jeg skal på en date om to timer.

 

Kom med deres favoritter :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Vi ville fått veldig pene (Pek på deg selv) og smarte barn (pek på henne).

- Aww.. du er så søt at jeg nesten glemmer at jeg ikke er ute etter et forhold akkurat nå.

- Jeg har ikke tid til å tilfredstille alle jenter, men i kveld blir det kanskje din tur.

- Jeg er kansje ikke den kjekkeste gutten her, men jeg er den eneste som snakker med deg.

- Du kan like godt ligge med meg, fordi jeg kommer til å fortelle alle at vi har gjort det likevel.

- Kan jeg sette meg hos deg, eller blir du for kåt da?

- Sorry pus, men vi må stikke hjem til deg og gjøre oss ferdig snart. Jeg skal på en date om to timer.

 

Kom med deres favoritter :D

 

du det der nytter ikke. det kan høres bra ut i skriftlig form her, men i virkeligheten funker det ikke ;)

de linjene der utstråler enten falsk selvtillit, overfladiskhet eller desperasjon.

 

jeg har prøvd meg på en "jeg liker deg fordi du er så smart", mens jeg så og pekte på puppene til dama. det ble jo bare gøy, men du kommer deg ikke noen vei i noen retning med sånt ;)

Lenke til kommentar

Denne har jeg sett noen teste ut, uten direkte hell da... Merkelig nok...

 

"Akkurat nå er det er 50% sjanse for at vi har sex i kveld. Jeg vil, vil du...?"

 

 

Andre:

 

"Du er støvete, la meg høvle over deg"

"Blir du med hjem til meg? Pizza og pulings? Ikke? Du liker ikke pizza altså?"

 

 

Brukes på eget ansvar. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...