Gissan Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hei. Kan noen gi meg litt konstruktiv kritikk på dette? Takker. Endret 20. februar 2008 av Gissan Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg elsker silhuetter. Fine kontraster, men jeg syns silhuetten skulle vært tydligere at dette var en fotograf (holdt opp kamera eller noe). men ellers fint, liker gråtonene. Lenke til kommentar
si Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Fint i svarthvitt, steinen ble nydelig Endret 20. februar 2008 av si Lenke til kommentar
magnuje2 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Pent bilde. ikke mye å si her. Er veldig glad i bilder som ikke ser veldig planlagt ut, men allikevel holder teknisk god kvalitet. Tommel opp fra meg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Fikk en følelse av våt og kald høst-dag; ikke akkurat det man skal få en dag sent i februar. Godt fanget opp, som de andre sier. Kunne kanskje croppet himmelen litt ? F.eks i 4:5 format Tom Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Takker for kommentarer alle. Jeg elsker silhuetter. Fine kontraster, men jeg syns silhuetten skulle vært tydligere at dette var en fotograf (holdt opp kamera eller noe). Kanskje, men selv synes jeg at det blir for "oppstilt" på den måten. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Fikk en følelse av våt og kald høst-dag; ikke akkurat det man skal få en dag sent i februar. Godt fanget opp, som de andre sier. Kunne kanskje croppet himmelen litt ? F.eks i 4:5 format Det var både vått og kaldt under opptaket, så stemningen er vel kanskje riktig avbildet da. Jeg har ofte fått høre at jeg ofte beskjærer med for mye luft i topp, men selv synes jeg det ble bra - ihvertfall i dette tilfellet, hvor det faktisk er noe interessant der oppe, og ikke bare himmel. Ellers tusen takk for kritikk! EDIT: Glemte et ord. Endret 20. februar 2008 av Gissan Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Bra komponert bilde. Bare kutte bittelitt i toppen så blir det bra. Kanskje gjøre de mørke skyene enda mørkere. Jeg tenker på en mislykket foto tur.. Kameraet er senket ned på magen, det er mørke skyer i luften og fotografen henger med hodet. Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg likte veldig hvordan steinen lyste opp bildet, og hvor skarp silhuetten er. Du kunne skåret av litt på bunnen, og prøvd noe semi-sepia (svake sepia toner). Det er definitivt ikke noe å klage på ved bildet. Nydelig:) Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Stilig bilde, men det første som slo meg var at det lignet på en soldat! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Stilig bilde, men det første som slo meg var at det lignet på en soldat! Hehe. Godt rustet må man være i sterk kuling, vettu. Lenke til kommentar
si Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg er uenig i at det bør kuttes i toppen. Det blir kjedelig med bare lys bakgrunn. Det passer også stemningen i bildet at det er høy himmel over, forsterker følelsen av at mennesket på bilde er liten og alene (ikke i neg. betydning, men slik man føler seg på en stor vidde). Fikk inntrykk av at det var noe sånt som var poenget ditt jfr tittelen på bildet (håper ikke jeg overtolker deg fullstendig nå). Synes også det går tydelig nok fram at det er et kamera han holder, noe mer posering hadde bare blitt tacky. -si Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Oh, dette var knallbra. Er uenig med alle tips til "forbedringer" som folket har kommet med her. La bildet være som det er, i mine øyne er det mer eller mindre perfekt. Utrolig velbalansert og fantastiske kontraster! Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Bildet hadde vært enda bedre hvis vedkommende hadde dreid hodet litt mot kamera og dermed kommet mer i "siluett" Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har du brukt blur-verktøy på linja bak der, eller var den sånn originalt? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Har du brukt blur-verktøy på linja bak der, eller var den sånn originalt? Nope, ingen bruk av blurring. Det som er gjort med bildet er at jeg har økt kontraster, konvertert til svarthvitt, justert bittelitt i levels og oppskarpet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå