Schjellin Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Hallo. Jeg kunne tenkt meg å hatt en oversiktlig tråd om hvor dere forumbrukere spiller, så jeg tenkte at jeg kunne lage en liste over dette. Så skriv det her, om hvor du spiller, og link til armory profilen din! Brukernavnet står først, så kommer armoryene. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Azjol-Nerub: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Fjeddiu - HeadchopperFreadrik - Farbo Al Akir: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Bjorns_1 - Turalyonn Balnazzar: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Neoman - Goten - Goten (Horde) Deathwing: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jonasks - Jonasks Darksorrow: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Gaute14 - Gynter Emeriss: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hachon - Hachon - Hachoon Emerald Dream: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Appeli - Appeli Frostmane: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor FOOrk - Bloodbank[/] Frostwhisper: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Badedud - Seceng - JarletDatasmurf - Sosjoror - Sneakyshoo Grim Batol: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Schjellin - OlefoleNoxxe - Noxxe Ole J - Hellbreak - Koworot KeyanZA - [Kenyan Exploid - Deadsèxy (horde) Sink - Sinklol Kazzak: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Jakejammer - Anoia Khadgar: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Christeven - Shargarat - Martimus Swaxxo - Erro Kul Tiras: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor nazrm - Nazrm Lightning's blade: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Gnimmels - Deadmarge - Gnimmels Laughing Skull: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Whiteshit - Fyrn - Whiteblast Magtheridon: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Pcverden - Kargon - ClangorHWOle - Altear Neptulon: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Shadow2007 - Sargoth Twisting Nether: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Luftig - Luftig Ravencrest: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor M@R7!N - Jaktmann - VorgoshGuka - Homer - Sadpanda Gautegutten - Quinchy Shubidubba Stormscale: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor M@R7!N - Besharp - prunPCT - Bleikfeiten - Naruren dauhau - Dauhau - Rinnan Moonshield - Animatronic Steamwheedle Cartel: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Sveinbrand - Marlazar - Sjåni Sylvanas: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Tullut - Tessaytøs[/urlHeart break kid - Datsyl Twilight's Hammer: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Hamaestra - Loyalty The Malstrom: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Ajaco - Zinx - Imsober Vashj: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Toranv - Aldina Endret 24. februar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
joxan Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Synes det høres ut som et fint tiltak =) Her er da min warlock =) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tol&n=Noxxe Grim Batol / Alliance Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 tja, var det ikke en tråd om dette en gang før? jaja fant dne ikke når jeg søkte. i allefall Luftig og Jomt på Twisting Nether. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Syns det virker som en god ide, men kanskje du skal ha med Lvl og klasse også? Edit: Og race og kanskje til og med ha Horde og alliance hver for seg. 70 warlock Loyalty - Twilight's Hammer Endret 21. februar 2008 av Hamaestra Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Grim Batol Hellbreak 70 Blåbær sjaman Koworot 6x jakter nattmann Armory er så bugga i firefox at jeg ikke gidder å finne fram link :> Endret 20. februar 2008 av Ole J Lenke til kommentar
neoman Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Goten alliance 70 hunter balnazzar Goten horde 70 mage magtheridon.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Ravencrest(A)- Jaktmann(70 dwarf hunter), Vorgosh(70 human warlock) Stormscale(H)- Besharp(70 ud rogue), Burn(70 Orc warrior), Prun(70 ud mage) Denne tråden blir nok stengt Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=792265 - Hvilken server er folk på? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=792265 - Hvilken server er folk på? er jo ganske ubrukelig, skal man sitte å lese gjennom 20+ sider for å lete etter folk på sin egen server? Bra tilltak Schjellin Om den blir oppdatert er det lett å se hvem som er hvor. Shargarat: Gnome mage på Khadgar Martimus: Human Warrior på Khadgar Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=792265 - Hvilken server er folk på? er jo ganske ubrukelig, skal man sitte å lese gjennom 20+ sider for å lete etter folk på sin egen server? Bra tilltak Schjellin Om den blir oppdatert er det lett å se hvem som er hvor. Shargarat: Gnome mage på Khadgar Martimus: Human Warrior på Khadgar Sant nok. Homer Gnome Warrior Ravencrest Sadpanda Gnome Rogue Ravencrest Sadpanda Undead Mage Sylvanas (Jess, likte Sadpanda navnet, mmkay) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Wildhammer, 34 warlock, finner ikke Wow-armory på den(siden er nede). Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Kommer oppdatering i løpet av kvelden, men driver med arena atm. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Bleikfeiten - Stormscale Naruren - Stormscale Grunte - Al'Akir Kjøttskjold - Al'Akir Pct - Silvermoon Pct - Ravencrest De jeg spiller aktivt på =P Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Deadmarge Lvl 70 female UD mage Gnimmels Lvl 70 Male Orc Shaman Hufsa Lvl 6x female UD warlock Morsk Lvl 6x Male UD Rogue Barsk Lvl 6x Male Tauren Hunter Woodcarved Lvl 6x Male Orc Warrior Balleflass Lvl 5x Male Tauren Druid Slira Lvl 4x Female BloodElf Priest Alle sammen spiller på Lightnings Blade Horde. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Deadmarge Lvl 70 female UD mage Gnimmels Lvl 70 Male Orc Shaman Hufsa Lvl 6x female UD warlock Morsk Lvl 6x Male UD Rogue Barsk Lvl 6x Male Tauren Hunter Woodcarved Lvl 6x Male Orc Warrior Balleflass Lvl 5x Male Tauren Druid Slira Lvl 4x Female BloodElf Priest Alle sammen spiller på Lightnings Blade Horde. tror det blir litt mye jobb om han skal adde alle low lv xxx alter folk har Endret 20. februar 2008 av Christeven Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Headchopper of Azjol-Nerub. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Zinx/Imsober - The malstrom alli. Zinx - main Imsober - alt Endret 20. februar 2008 av Ajaco Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 tror det blir litt mye jobb om han skal adde alle low lv xxx alter folk har Enig. Kanskje avgrense til 2(3?) alter pr. person. Tror det er mer enn nok. :] Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 tror det blir litt mye jobb om han skal adde alle low lv xxx alter folk har Enig. Kanskje avgrense til 2(3?) alter pr. person. Tror det er mer enn nok. :] Bare skreiv opp de jeg har jeg... Er fordi jeg ikke føler jeg har noen "main". Spiller f.eks mest på hunteren nå om dagen... Menmen, uansett, kan bare plukke ut 2-3 av de jeg satte opp... samme for meg^^ Lenke til kommentar
4MB Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Erro Lvl 70 Dwarf warrior, Khadgar Pluss flere alts opp til lvl 30. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg