2bb1 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Kommentartråd for mitt pågående vannkjølings-prosjekt Vannkjøling i Lian Li midi-tower Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ble pent det ja! Ser du har valgt viftene til å trekke luft gjennom rad, blir det varmt i kabinettet? Hva ligger tempen på de forskjellige elementene på? Endret 20. februar 2008 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Takktakk Luften fra radiator er ikke særlig varm, kanskje litt lunken, så blir ikke spesielt varmt i kabinettet nei. Målinger fra everest: "GPU" ligger på 29 grader idle, og det er da klokket til 600/1800. Selve dioden ligger på 38-39 grader. På "CPU" ligger jeg på 28 grader, og kjernene på 34-35 grader (også her overklokket). Load skal jeg få testet senere i kveld forhåpentligvis (om jeg rekket det). Edit: Dette var med radiatorviftene på 1600rpm og pumpa på medium. Endret 20. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er dette førstegangs bygg så ble resultatet meget bra! 'Bleed-line' har du fått akkurat på rett plass. En ting jeg ville gjort annerledes; ikke festet fillporten i chassis. Ha den løs istedet - mye lettere å tømme systemet. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Veldig bra, men ville hatt større hull til radiatoren. Det var 6cm diameter du mente? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Ser jeg har skrevet litt feil der! Diameteren var 8 cm og ikke 6. Er dette førstegangs bygg så ble resultatet meget bra!'Bleed-line' har du fått akkurat på rett plass. En ting jeg ville gjort annerledes; ikke festet fillporten i chassis. Ha den løs istedet - mye lettere å tømme systemet. Jepp det er det. Ja, hadde sikkert blitt lettere å tømme med den løs! Men påfyllingen ble i alle fall meget enkel Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Coolsleves kan du få av meg bare å komme opp å hente (eller kanskje jeg tar turen nedom så jeg får "inspisere" litt ) Får ta å komme igang med mine planer jeg også snart da. Ble missunelig her Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Ja du får gjøre det På bildet til venstre ser de sleevsa veldig grønne ut? Isåfall passer de ikke helt inn i mitt system dessverre Endret 20. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Gratulerer med et glimrende stykke arbeid og resultat, håper du er fornøyd, dette er jo litt min "unge" og etter alt vannkjølings-pratet vi har hatt, hehe Ser frem til mer slikt i fremtiden kamerat! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Er UV-lys på de der mer gulaktige i virkligheten så passer nok kjempe bra Finner ikke andre sleeves i norge. du får evt, lage egne selv med ståltråd. Trenger vel bare på den lille slangen mellom pumpe og rad? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Jepp. Men jeg dropper det inntil neste påfylling. 90-graderen gjør en bra jobb foreløpig Gratulerer med et glimrende stykke arbeid og resultat, håper du er fornøyd, dette er jo litt min "unge" og etter alt vannkjølings-pratet vi har hatt, hehe Ser frem til mer slikt i fremtiden kamerat! Hehehe, takk skal du ha! Og takk for at du fikk meg inn på moddings-stien Ble en kort arbeidslogg i forhold til din, men presset inn på mange bilder så håper den kan komme til nytte likevel. Man ser i alle fall hva jeg måtte gjøre for å få plass til alt utstyret Endret 21. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Nydelig casemod! Har leita etter et slikt ett, siden jeg har akkurat samme kabinettet selv, og vannkjølinga er på vei i posten (med trippel rad). Nå vet jeg endelig hvordan jeg skal få det til å funke. Tusen takk for en flott "guide" om jeg får lov til å kalle det det, til vannkjøling i miditower Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Heheh, takk skal du ha! Bare å rope ut om det er noe du lurer på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå