Gå til innhold

Kommentarer: Vannkjøling i Lian Li midi-tower

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takktakk :)

Luften fra radiator er ikke særlig varm, kanskje litt lunken, så blir ikke spesielt varmt i kabinettet nei.

Målinger fra everest:

"GPU" ligger på 29 grader idle, og det er da klokket til 600/1800. Selve dioden ligger på 38-39 grader. På "CPU" ligger jeg på 28 grader, og kjernene på 34-35 grader (også her overklokket).

Load skal jeg få testet senere i kveld forhåpentligvis (om jeg rekket det).

Edit: Dette var med radiatorviftene på 1600rpm og pumpa på medium.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Ser jeg har skrevet litt feil der! Diameteren var 8 cm og ikke 6. :)

Er dette førstegangs bygg så ble resultatet meget bra!

'Bleed-line' har du fått akkurat på rett plass.

En ting jeg ville gjort annerledes; ikke festet fillporten i chassis. Ha den løs istedet - mye lettere å tømme systemet.

Jepp det er det. Ja, hadde sikkert blitt lettere å tømme med den løs! Men påfyllingen ble i alle fall meget enkel :)

Lenke til kommentar

Jepp. Men jeg dropper det inntil neste påfylling. 90-graderen gjør en bra jobb foreløpig :yes:

Gratulerer med et glimrende stykke arbeid og resultat, håper du er fornøyd, dette er jo litt min "unge" og etter alt vannkjølings-pratet vi har hatt, hehe :) Ser frem til mer slikt i fremtiden kamerat!

Hehehe, takk skal du ha! Og takk for at du fikk meg inn på moddings-stien :D

Ble en kort arbeidslogg i forhold til din, men presset inn på mange bilder så håper den kan komme til nytte likevel. Man ser i alle fall hva jeg måtte gjøre for å få plass til alt utstyret :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nydelig casemod! Har leita etter et slikt ett, siden jeg har akkurat samme kabinettet selv, og vannkjølinga er på vei i posten (med trippel rad). Nå vet jeg endelig hvordan jeg skal få det til å funke. Tusen takk for en flott "guide" om jeg får lov til å kalle det det, til vannkjøling i miditower :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...