Gå til innhold

Diskusjon om Fpu-puppemodellen Tove Lill Løite

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

feltehrer: kva? eg er ikkje sint! alle trur eg er sint men eg er ikkje det.

eller jo, eg er alltid sinna når eg snaka om FRP ,er så dritlei dei evstlege bærumsgutane og puppejentene. det er berre eit stereoekesmpel på ein frp politikar

Endret av Schnell
Lenke til kommentar
ja det er logisk?? ser du liksom for deg ein krf poltikar feks som er så useriøs. bra ho får kome seg til LA eller kva feen det var ho skulle
Jeg ser heller ikke at hun er useriøs. Hun har kanskje andre mål i livet enn deg, men gjør virkelig det henne useriøs?
Lenke til kommentar
ja det er logisk?? ser du liksom for deg ein krf poltikar feks som er så useriøs. bra ho får kome seg til LA eller kva feen det var ho skulle
Jeg ser heller ikke at hun er useriøs. Hun har kanskje andre mål i livet enn deg, men gjør virkelig det henne useriøs?

nei det gjer ho yil ein seriøs FRP politikar. men heile frp er etter min meining useriøse

Lenke til kommentar
dei einaste folka frp ganger er puppemodeller som vil reise til hollywood og bli berømte og pappagutar frå bærum som vil køyre bmw
Nå synes jeg heller det er du som virker useriøs her.

nei det gjer ho yil ein seriøs FRP politikar. men heile frp er etter min meining useriøse
Der gjorde du det igjen. :) Endret av L4r5
Lenke til kommentar
jaja seff, med ein gong eg ikkje digar FRP så vert eg userisø. ja eg er vandt til å få høyre det. "hallo kvifor likar du ikkje frp, då får me jo billeg sprit!"
Det er slike uttalelser som det du kommer med som gjør deg useriøs.

Du er useriøs som sit og diskuter i denne tråden om eg er seriøse, meininga er å diskutere om Tove Lill er seriøs. og ddet er ho ikkje. eit bra eksempel på ein FRP politiker, det er ho sikkert.

Lenke til kommentar
Sååå du liker FRP på grunn av
dei einaste folka frp ganger er puppemodeller som vil reise til hollywood og bli berømte og pappagutar frå bærum som vil køyre bmw
og billig sprit?

Eller?

nja, heile attituden til pappagutane frå bærum, og meininga deira!

Lenke til kommentar

Tråden har ikke noe å gjøre i politikk-delen av forumet da det åpenbart ikke diskuteres politikk her i det hele tatt. Etter 15 innlegg kan jeg ikke se ett eneste politisk argument hverken for eller mot noe. Det er bare ubegrunnet og personfokusert drittkasting. Derfor stenges tråden.

Dersom det skulle være ønskelig å diskutere politikk så kan det opprettes en egen tråd med politikken som emne.

Reaksjoner på stengingen kan tas på PM.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...