Gissan Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hei, forumfolk. Er det noen som er interessert i et fototreff i Bergen? Som også våre trønderske venner har gjort, kunne jo vi også ha leid oss et studio, hvis det er mulighet for det? Gi en lyd alle som ønsker å være med da, så får vi se om det er noen interesse for dette... Folk som har vist interesse: - Gissan - Arcoiris - Chee-Tow lulz - Beej80 - Ostekjeks (?) - Håkki - Aksjetrading - Betebete - DrThomas - KimNK Endret 27. mars 2008 av Gissan Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg kan være med nesten når som helst i helgen untatt 1-2 mars og 29-30 mars. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg kan være med nesten når som helst i helgen untatt 1-2 mars og 29-30 mars. Fint, da er vi allerede to. Tidspunkt kommer vi tilbake til, først må vi se om det er noen som helst form for interesse. Så, alle som kunne tenke seg å være med, gi en lyd!! Lenke til kommentar
Laaaater Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Hei, jeg kunne godt tenkt å være med! Samme hvilken helg det er snakk om. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Det kan absolutt være interessant. Dog har jeg forbehold om ide/innhold og det kommer an på når. Er mye studering for tiden. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
andm Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Bra å se at det er liv også i Bergen. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Høres bra ut.. Alle er velkomne med innspill. Selv har jeg ingen formening om hva som skal være tema, og hva vi kan finne på, og jeg er stort sett med på alt.. IMO er halve gøyen å møte andre fotointeresserte. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Vi kunne jo gjort sånn med studio, men da måtte vi komt med ideer til "modeller" å ta bilde av og det spørs jo litt pris osv. Ellers så får vi vente til fin været kommer. Jeg har forøvrig en hundemodell da Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Vi kunne jo gjort sånn med studio, men da måtte vi komt med ideer til "modeller" å ta bilde av og det spørs jo litt pris osv. Ellers så får vi vente til fin været kommer. Jeg har forøvrig en hundemodell da Vi kan jo stå modeller for hverandre også da? Uansett, kom med forslag alle sammen! Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, det går jo også fint. Men no må flere folk se til å komme seg hit og være med i Bergen altså... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, det går jo også fint. Men no må flere folk se til å komme seg hit og være med i Bergen altså... Ja, men vi må ha et sted å være også da. Noen som vet om et studio vi kunne ha lånt? Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Høres spennende ut. Jeg er interisert Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Begynner å bli noe her. Jeg vet ikke om et sted å være... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Høres spennende ut. Jeg er interisert Sounds nice. Forslag til location? Lenke til kommentar
andm Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Når vil et eventuelt treff finne sted? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Når vil et eventuelt treff finne sted? Det er alt opp til dere. Jeg er stort sett ledig når som helst. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Fåreslår vi finner ut sted før tid Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Bergen har et så lite sentrumsområde at en sannsynligvis ville støte på hverandre til slutt. Den blå stein er jo et klassisk møtested. Selvsagt er det jo mulig å møte på en kafé eller noe liknende, eller et eller annet sted i bergensområdet som er kjent for gode motiver. Hva med et eller annet opplegg spekket med masse fotografering etterfulgt av prating, kikking på bilder o.l.? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Bergen har et så lite sentrumsområde at en sannsynligvis ville støte på hverandre til slutt. Den blå stein er jo et klassisk møtested. Selvsagt er det jo mulig å møte på en kafé eller noe liknende, eller et eller annet sted i bergensområdet som er kjent for gode motiver. Hva med et eller annet opplegg spekket med masse fotografering etterfulgt av prating, kikking på bilder o.l.? Great idea, men hvis vi skal på en typisk "foto-tur", bør vi avtale hvor vi bør gå, og hva vi venter oss av motiver på turen. Men et treff for å utveksle prat og bilder o.l. ville også vært en genial idé. Kanskje vi kan kombinere litt? Så, bare å komme med flere forslag! Lenke til kommentar
andm Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Nøyaktig hvorledes det hele foregår er ikke så viktig for meg. Hvis det ikke blir noe opplegg innen den 24., kan jeg ikke møte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå