Gå til innhold

Den uoffisielle Explorer-tråden

SideburnsKongen

Anbefalte innlegg

Morn morn..

Sett at det er fler på forumet som har explorer, tenkte da det ville vært fint med en tråd for oss med Explorer. Her diskuter vi alt som har med Explorer å gjøre. Om noen har spørresmål, er det bare å komme med de her.. :)

Noen regler.

Vi holder oss on-topic

Ikke noe spamming

Veldig fint om dere legger ut bilde også.. Jeg begynner med å legge ut bilde for å forann med en godt eksempel.. ;)

post-86179-1203277999_thumb.jpg post-86179-1203277583_thumb.jpg

post-86179-1203277628_thumb.jpg post-86179-1203277696_thumb.jpg

post-86179-1203277522_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hiver meg på tråden, selv om jeg strengt tatt ikke har en Explorer..

Jeg har som James Hetfield en ESP EX... Har dog bare en EX50, ikke noe supersaker :)

Første gitaren min, og må si meg meget fornøyd med lyden, og "feelingen".

Min sin :D

Endret av plaank
Lenke til kommentar

Mange fine hvite også ja.. James har tegna\skrivd på mange av sine.. Er litt stilig egentlig..

Edit: Bare redigerer jeg. plaank: Pent.. :) Vurderte den sjøl jeg, men endte opp med goth`en.. Syns godt at epiphone kunne hatt litt spissere ender, som esp \ ltd har.. Men for all del, godt fornøyd med goth`en.. :)

Endret av SideburnsKongen
Lenke til kommentar

Takker!

Ja, jeg synes de ser fantastiske ut, fra de fleste produsenter. Men siden jeg er, og har vært Metallica-fan nesten hele livet, så falt jeg for ESP sin. Er ikke så dreven innen spilling enda, men liker å klimpre litt for meg selv i ny og ne.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en hvit explorer som jeg skrev EET FUK på med sprittusj, men jeg syns ikke det var så fett i lengden :p

Nå har jeg en Epiphone Gothic Explorer med EMG 81's og 013 strenger som jeg bruker når jeg skal spille Svartmetall :)

Selvlakkert pentagram i matt blodrød :D

Den andre gitaren på bildet er mon Jackson RR1 med custom hals fra Miami :dribble: Det er min leadgitar, og exploreren er min rytmiske blodøks :D

Endret av tommen_h
Lenke til kommentar

Mmmm.. Trucker <3

De er vel den eneste utenlandske nettbutikken som faktisk støttet oppkrav. De sendte varen, etter en drøy uke var den hos FedEx i Oslo, hvor jeg måtte betale 2800 eller hva det nå var, for gitaren, frakt og en liten crappy amp. Etter den betalingen var i boks, så sendte de den videre hjem til meg. Hadde naturligvis sluppet den ekstra dagen med venting ved forhåndsbetaling.

Fikk dessverre et surt brev på 750kr i toll/forenklet tollbehandling et par uker senere, da men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...