Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Dette er en film jeg og tre andre personer, hvorav den ene er kjent som "CretZ" her på forumet, har laget. Jeg er ikke med i selve filmen da jeg ordnet alt det andre. Poenget med filmen var ikke at den skulle bli bra på noen som helst måte, bare at vi lagde noe. Enjoy: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Morsomt! Litt rriterende at "intro" og rulletekster utgjorde 2/5-deler av filmen, menmen. Går du/dere MK? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nei, dette var kun en kjapp film vi lagde for gøy. Vi går studiespesialisering, men jeg har drevet litt med redigering på fritiden. For å filmen til å vare en stund måtte jeg bare fylle inn på begynnelsen og slutt. Heldigvis er dette kjappt å endre hvis det plager folk. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Veldig gode effekter. Proft redigert og filmet. Endret 17. februar 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Veldig gode effekter. Proft redigert og filmet. Tusen, tusen takk! Det betydde mye for meg. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hva brukte du til å mekke effekter? Syntes de var litt nice Jævlig saklig, digga dialekten deres Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Jeg brukte Adobe After Effects for det meste. Hele gjengen er oppvokst på Sørlandet. Endret 18. februar 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Imponerende effekter, om jeg skal være kritisk så trenger du en logo i starten. Blomstersaken og eksplosjonen var helt rå. Keep it up Endret 18. februar 2008 av AvieN Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Hvordan lagde du introen? Den slo meg helt ut Lenke til kommentar
Rekluse Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Likte starten, men resten var ikke like konge. Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 93Matt93: Han kan ha brukt noe à la Evolution: http://www.videocopilot.net/evolution.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå