krimol Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 hei, jeg har prøvd å laget en veldig grundig guide til anlegg i scooteren. Er sikkert en del skrivefeil... kom med tips og spørsmål så jeg kan rette på den, så den blir bedre!;D Guide_til_scooteranlegg.pdf Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Fler bilder og færre skrivefeil hadde sikkert vært bra Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Forslag til høytalere og forsterkere hadde vært supert! Lenke til kommentar
krimol Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2008 jess;) De jeg selv brukte var noen gamle høgtalere som jeg fant på loftet... Har hørt at dei selger noen små høgtalere til 100kr pr. stk på biltema som spiller veldig bra for størrelsen. Da kan du eventuelt kjøpe to av dei osså en sub eller en større høgtaler. forsterker; jeg kjøpte en forsterker til 299 på Biltema for ei uke siden. Den funker veldig bra og er billig. Husker ikke navnet, men dei har den sikkert inne der du bor. berre kom med fleire spørsmål;) Lenke til kommentar
Jung Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 jess;) De jeg selv brukte var noen gamle høgtalere som jeg fant på loftet... Har hørt at dei selger noen små høgtalere til 100kr pr. stk på biltema som spiller veldig bra for størrelsen. Da kan du eventuelt kjøpe to av dei osså en sub eller en større høgtaler. forsterker; jeg kjøpte en forsterker til 299 på Biltema for ei uke siden. Den funker veldig bra og er billig. Husker ikke navnet, men dei har den sikkert inne der du bor. berre kom med fleire spørsmål;) Jøss, grei guide da kris! Fleir bilde hadde funka da ^^ Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 *kremt* Hva skal man med et anlegg på en scooter da? Lader scooteren batteriet raskt nok ved tomgang til at anlegget holder seg gåendes da? Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er kult med anlegg på scooteren/mopeden, legg til en radio så har du det! TheVoice 24/7 Det eneste som mangler er plass, forsterkeren kan legges under setet, høytalerene tenkte jeg kunne festes innenfor kåpene, men med hva er prob. (må jo være vanntett seff) Noen som har bede forslag? Kudos til deg krimol for guiden! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Høyttalere for båt eller våtrom er vel løsningen? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Maritimt utstyr er ofte litt dyrere også.. Lenke til kommentar
YBR125 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 burde kanskje ikke skru om på hele el-systemet på et trangt budsjett heller da. berde å få det gjort godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå