onslow123 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Er mange som følger med på bruktmarkedet her. Starter opp en tråd hvor man kan legge inn linker om man skulle komme over enten et røverkjøp, en lattelig høy pris eller en skikkelig raritet. Norske og utenlandske. Auskjon eller fastpris. Alt av interesse. Begynner med denne D200'en. Dette ser da ut til å være en god pris: Nikon D200 med 18-70, minnekort og veske til 6900,-. PS: Tråden er ikke ment for å reklamere for egne bruktsalg. Trådtittel endret ettersom vi har fått en egen tråd for kupp på bruktmarkedet. Endret 8. mars 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Er det bare meg, eller lukter det smuglervarer avdenne annonsen. Han selger (annonserer i alle fall)stadig D80 på finn og qxl. Noen som tror det er betalt moms på disse? Er det overhode mulig å forsikre sånt som helt tydeligvis er kommet inn i Norge på en litt "kreativ" måte? Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Vel, prisen er ikke så lav at jeg mistenker noe kriminelt, annet enn at han kanskje lurer unna mva. Pris til forhandler for D80 med kit er ca. 7400 her i Norge, og minnekort koster ikke noe spes. Så hvis denne karen er i Hong Kong kan han sikkert tjene på sterk krone. Skal kunne forsikres på vanlig måte. Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2008 Vel, prisen er ikke så lav at jeg mistenker noe kriminelt, annet enn at han kanskje lurer unna mva.Pris til forhandler for D80 med kit er ca. 7400 her i Norge, og minnekort koster ikke noe spes. Så hvis denne karen er i Hong Kong kan han sikkert tjene på sterk krone. Skal kunne forsikres på vanlig måte. Kriminelt kommer vel an på øynene som ser. Om du fyller opp kofferten med fotoutstyr, og tar det gjennom tollen uten å deklarerer er vel ikke helt lovlig. Om han får solgt noe er jo en annen sak. Er ikke mange 100-lappene du sparer på å kjøpe hos ham enn å kjøpe hos JP og få fulle rettigheter. For min egen del skulle tibudet ligget godt under BH-priser før jeg hadde gått på. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Dette må da være et fantastisk godt kjøp. Legg merke til at kan kun skal ha 1000,- for kit objektivet. Sist jeg sjekket på JP så kostet det 810,- nytt. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hjelpes. Er det mulig å rapportere sånne folk? Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Er denne selgeren (ved navn "selges") en skikkelig luring, eller er han dum? Eller har det sneket seg inn en null for mye? Litt overpriset objektiv Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Er denne selgeren (ved navn "selges") en skikkelig luring, eller er han dum? Eller har det sneket seg inn en null for mye? Litt overpriset objektiv Er jo lov å prøve seg Lenke til kommentar
lhaugl01 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Et virkelig kupp http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=13...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Et virkelig kupp http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=13...amp;WT.svl=Link Den er fin. Skulle sendt han et par mailer for å høre om han fortsatt hadde det og om det var mulig å prute noen hundringser.. Evt om han kan slå av 10.000 på prisen om man ikke vil ha med kitzoomen.. Endret 14. mai 2008 av ragamuffin Lenke til kommentar
Alfa Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Et virkelig kupp http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=13...amp;WT.svl=Link Den er fin. Skulle sendt han et par mailer for å høre om han fortsatt hadde det og om det var mulig å prute noen hundringser.. Evt om han kan slå av 10.000 på prisen om man ikke vil ha med kitzoomen.. Du kan jo spørre han her på forumet, han er en av di mest aktive her Lenke til kommentar
magneska Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er denne selgeren (ved navn "selges") en skikkelig luring, eller er han dum? Eller har det sneket seg inn en null for mye? Litt overpriset objektiv Haha, den der var fantastisk bra Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link dette var faktisk ganske bra, bare kjipt han ikke ville selge objektivet for seg selv, *me want* Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Dette var da et knakende godt tilbud på bruktmarkedet. D300 + 18-70 til 8500 Det er jo bare litt dyrere enn f.eks. nytt D80 med samme objektiv. Edit: fjernet quote Endret 25. august 2008 av onslow123 Lenke til kommentar
arela Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Husk på at dersom det er noen som driver proft, så har det ingen hensikt å "lure" unna momsen. Du får igjen momsen du betaler, og må betale inn den momsen du tar inn. Jukser du her som næringsdrivende (hvis de er det da?), så.... Lenke til kommentar
kjelldell Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Anbefaler og kikke litt på loppemarkeder eller bruktmarkeder, jeg har kommet over noen godbiter, som jeg har nevnt før Lenke til kommentar
stesch Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg har tenkt å begynne med foto som hobby, har kikket litt(mye) rundt på Finn og andre brukthandler. Jeg synes det er vanskelig å finne gode kjøp. Virker ikke som selgere har fått med seg at det stadig kommer nye modeller som er bedre og billigere. Jeg synes derimot at mange butikker har tilbud som få private kan matche. F.eks Komplett som i helga solgte Sony A100 med DT 18-200 for kr 2990. Angrer som f..på at jeg ikke slo til. Ellers har jo Japan Foto Pentax 200D med 18-55 ALII til kr 4500. Kanskje jeg skal gå for den. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Ett virkelig kupp, eller? Kupp Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 DETTE må da være tidenes beste brukt-tilbud. 3000,- for et 8 år gammelt lommekamera må være ny rekord. Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 D80 til 2500,- må da være ny bunn-notering. Særlig lavere enn det er det ikke mulig å komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå