Underpants Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hva skjer om en mann tar pillen? Jeg spurte på skolen i dag, men fikk ikke noe svar bortsett fra at han vil få kvinnelige hormoner i kroppen. Jeg lurer på dette fordi at p-piller hemmer eggløsning og follikkelmodning i eggstokkene. Hvordan vil dette fungere på en mann? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det har jeg også lurt på faktisk. Må få med meg svaret. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tviler på at den gjør noe med mannen i det hele tatt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 en kompis sa han fikk ereksjon av det. vet ikke hvor godt det stemmer da Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tok en pille engang, skjedde veldig lite. Hu jeg fikk det med sa at en annen hun hadde gitt dem til, hadde begynt å gråte under en film på grunn av dem. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Også kalt placebo. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Også kalt placebo. Sannsynligvis. Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 en kompis av meg spiste P-Piller når han var liten, foreldrene ringte lege og spurte om noe spesielt skjær vist gutter spiser P-Piller men han sa "Neida, Så Lenge du ikke ønsker at han skal bli gravid". Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Roter det ikke med hormonbalansen? :| Hvis han tar over lang tid, kan han ende opp med noen særdeles velutviklede manboobs. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Roter det ikke med hormonbalansen? :| Hvis han tar over lang tid, kan han ende opp med noen særdeles velutviklede manboobs. Screen or it didn't happen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Roter det ikke med hormonbalansen? :| Hvis han tar over lang tid, kan han ende opp med noen særdeles velutviklede manboobs. Ja, for inneholder ikke p-piller østrogen som er kvinnenes svar på testosteron? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Det er vel få av Kalvegodt sine poster som virker troverdig. Jeg for min del tror ikke det skjer noe som helst, me mindre man bruke det over lengre tid. Ja, det er det jeg lurer på for kvinner går jo på det over lengre tid, men hvordan vil det pillene gjør med en kvinnekropp, virke på en mannekropp? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) fins mange damer som ikke er femi så hvorfor skulle en mann bli det av p piller? fins å mange menn som er femi så jeg tror ikke det har sammenheng med østrogen Endret 14. februar 2008 av kimstianp Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Menn som kjønnsoppereres går jo på dette resten av livet etter hva jeg har fått med meg, så over tid så vil han/henne utvikle bryster og bli mere irrasjonel skulle jeg tro. ps. Østrogen er ikke kvinnens svar på testosteron, det er kun et tillegg. Endret 14. februar 2008 av Evil Eye Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Til trådstarteren. Hvis du har lyst på et par nydelige pupper (Gynecomastia), så er østrogen tinget. Ellers har det andre effekter som blodpropp, stemmeskifte, ufrukbarhet(sterilitet) osv. vaio Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 ps. Østrogen er ikke kvinnens svar på testosteron, det er kun et tillegg. Takk. =) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) evil eye: på p piller? tror ikke det nei Endret 14. februar 2008 av kimstianp Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hørte om en som to stk. Han fikk en ereksjon som varte alt for lenge. (= vondt) Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 ...og bli mere irrasjonel skulle jeg tro.... Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Man får pupper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå