abs Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 topic sier vel det meste, er dette et bra sted å handle, ? da tenker jeg mest på lojalitet osv takk Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har 100% gode erfaringer med Absoluttspill. Bonus for meg som bor i Kongsberg er at jeg får melding på SMS om at de kan komme og levere spillet på døra hos meg på vei hjem fra jobb Jeg har også opplevd etter å ha bestilt varer på nettbutikken at de ringer og forteller meg at jeg kan få den samme varen i butikken deres på tilbud. (De har en butikk i Kongsberg). Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har aldri kjøpt noe fra Absolutt Spill, men har sendt de et par mailer som jeg ikke fikk svar på (noe som er grunnen til at jeg aldri har handlet hos de). Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan også anbefale dem 100%, beste spillbutikken jeg har handlet fra. Utrolig rask og god service Har vel kjøpt for over 4000kr i spill der med tia Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Både og her. De trekker pengene med en gang man bestiller ett spill, det irriterer meg, med tanke på forhåndsbestillinger. De siste gangene har de heller ikke fått inn spillene jeg har bestillt til lanseringsdato, som fører til at jeg avbestiller. Men de spillene jeg faktisk har bestillt og fått til lanseringsdato er jeg kjempefornøyd med. De er raske på kundeservice, jeg får som regel svar samme dagen. Har brukt angrerett en gang, og det fungerte også smertefritt. Har ingen problemer med å anbefale AbsoluttSpill.no! Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har kun kjøpt av de en gang men det var en fornøyelig affære Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er veldig fornøyd med Absolutt Spill. Man får svar på mailer ofte bare noen få minutter etter at man sender de mail. Jeg sendte en mail til de på søndag klokken 11, og 7 minuttere senere fikk jeg svar! Da var jeg virkelig imponert. De er absolutt til å stole på, og leverer ordren utrolig raskt. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Utvilsomt å anbefale. Rask levering, alltid levert senest på releasedato, og svarer hurtig på mail. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Herlige folk spør du meg. Koselige priser, koselige folk og koselige leveringstider. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 En kompis av meg har bestilt derfra et par ganger, var vist ganske araske og ikke noe negativt der Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Bare sånn før jeg sender mail til dem. Bytter de ut spill i en ordre for deg? Altså jeg har bestilt to spill og det ene kommer nå og det andre ikke før neste år(ble utsatt til Q1 2009 visstnok). Jeg ønsker da selvfølgelig et spill som kommer i år så jeg tenker på to andre spill til samme prisen i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det skal ikke være noe problem. Er bare å avbestille det som er utsatt og legge inn en ny ordre. De fikser det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg mener uten å avbestille den ordren, siden det er en kompis som har lagt det ut for meg på hans visa. Vil liksom slippe å få pengene tilbake så jeg slipper å mase med han om å gi meg penger tilbake/bestille på nytt for meg. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 hvordan fungerer betalingen med kort der? jeg tok "betaling med visa/mastercard" , men fullførte ikke ordren fordi det ikke kom opp noe sted hvor jeg skal skrive kort-nummeret mitt, og ble usikker på hvordan betalingen skjer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) Det kommer helt på slutten, hvor du vidreføres til Cardia sine sider hvor du da taster inn all informasjon om betaling. Var litt usikkert selv først, men du kommer dit til slutt. Bare fortsett å trykk "neste" og fullfør", så blir du vidresendt. Endret 27. februar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det kommer helt på slutten, hvor du vidreføres til Cardia sine sider hvor du da taster inn all informasjon om betaling. Var litt usikkert selv først, men du kommer dit til slutt. Bare fortsett å trykk "neste" og fullfør", så blir du vidresendt. takker, da blir det bestilling av call of juarez til ,-199 og bioshock til ,-299. har spilt gjennom begge før, men når det er så billig, og ikke mange spill ute akkurat nå er det jo greit å spille gjennom igjen. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Ikke så vansklige saker, men nå har vel alle norske nettbutikker slik at du må skrive inn sikkerhetskode og passord til nettbanken også... i alle fall slik for meg, som jeg setter pris på siden det bare betyr ekstra sikkerhet.. Men, bare gode erfaringer med Absoluttspill.. raske på levering de 2 eller 3 gangene jeg har handlet derfra.. snakker 2-3 dager! Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) bare glem det, fant ut av det. Endret 28. februar 2008 av Backspace_89 Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg bestilte Resident Evil: Umbrella Chronicles til Wii fra Absolutt Spill tirsdag eller onsdag forrige uke, og da jeg kom hjem fredag var den framme. Besillinga fungerte bra, og leveringstida var upåklagelig, så jeg er meget godt fornøyd! Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har bare gode erfaringer. Har bestilt på formiddagen og fått varene i postkassa dagen etter (bor i Oslo). Aldri skjedd no tull med mine bestillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå