Gå til innhold

har driti meg ut, treng ein bra løgn


Schnell

Anbefalte innlegg

eg skulle sende eitt essai til norsklæraren min på itslearning, men så sendte eg feil dokument, fordi eg hadde lagra same greiene med nesten same navn :( . Så eg sendte eit anna skriv (fanbrev til ein kjendis,meir seier eg ikkje) til læraren min!! og eg er faen så flau no, for eg anar ikkje kva eg skal gjere!!!

eg er nødt til åkome opp med ein løgn, så ho ikkje trur det er eg som har skrivd det!!!!

 

plz eg er desperat, noken som har noke smart eg kan seie så ho trur meg?? (eg lovar, det er dritpinsamt dersom ho trur det er eg som har skrivd det (det er det jo og men,det skal ikkje ho vite))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Du skjønner, det har seg sånn at lillebroren min er litt begeistret for Lindsay Lohan (og med "litt" mener jeg "superveldigmye"). Han er faktisk så glad i henne at han bestemte seg for å skrive et (litt vel) personlig brev til henne og sende henne noen (litt vel) personlige bilder. Uheldigvis er ikke engelsken hans helt stø, så jeg meldte meg frivillig til å oversette det for ham. Jeg la så teksten og bildet (det er HANS penis, altså, min er mye større) inn på PC-en og gjorde meg klar til å sende det. Det var da det skjedde. Akkurat idet jeg skulle til å trykke på "Send e-post"-knappen fløy en liten fugl forbi vinduet mitt, og det distraherte meg såpass at fingrene mine, som lå på tastaturet, glapp, logget meg inn på It's learning og sendet hele sulamitten til deg. Helt sant. Det var ikke jeg som skrev det (og det er ikke meg på bildet). Du skal ikke si noe til noen, nei?"

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...