Pañolada Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Hallo alle sammen. Endelig har disse vidunderlige kremfylte (eller hva nå ennn det er inni de) påskeeggene kommet i butikken. Personlig klarer jeg lett og spise opp en hel pakke av gangen, men nesten alle av de jeg kjenner syntes at disse smaker vondt :O Også lurte jeg på om jeg er den eneste som liker disse eggene? Endret 15. mars 2009 av Eivicious Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg elsker dem Bra at du informerte meg om det Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Hallo alle sammen. Endelig har disse vidunderlige kremfylte (eller hva nå ennn det er inni de) påskeeggene kommet i butikken. Personlig kalarer jeg lett og spise opp en hel pakke av gangen, men nesten alle av de jeg kjenner syntes at disse smaker vondt :O Også lurte jeg på om jeg er den eneste som liker disse eggene? Disse er helt herlig Elsker den hvite gode melkekremmen Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har de kommet? Må kjøpes! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 HVOR har de kommet? I Oslo? Nervøs.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg har en eske som står og vente på meg, på kjøkkenbordet. Bra at jeg ikke er alene Jeg bor i oslo så da har de vel kommet der. Endret 6. februar 2008 av Eivicious Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har en eske som står og vente på meg, på kjøkkenbordet.Bra at jeg ikke er alene Jeg bor i oslo så da har de vel kommet der. Si meg hvor man får kjøpt de! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Dei eggene er jo fantastisk gode! Men å spise en heil pakke med en gang blir i meste laget, blir som en hurtigknapp til kvalme. Utrolig så fort tida går da, syns ikkje det var så alt for lenge siden dei var i butikken, men det var visst forrige påske. Men får løpe å kjøpe meg noken sånne! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg sitter med et i hånda i dette øyeblikk, og klarer knapt styre entusiasmen min. *spare litt til på* Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 ME NEED!! Fantastisk snop, og det som gjør det fantastisk er at det bare finnes en kort periode i året Nå har jeg også jobb, så har faktisk råd til å kjøpe denne lettere dyre sjokoladen Lenke til kommentar
torslo Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 eit fantastisk bra produkt... ingen påske uten? får ein "kartong" i kvell *glede seg* Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 mhmhmh , jeg overdrev dessverre på inntaket for noen år siden og spydde. Prøvde igjen i fjor , men jeg brakk meg bare av lukten Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Elsker eggesene. Synd bildet er et år gammelt =/ Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Da har jeg spist mitt første egg, når man sitter med det i hånda er det nesten som at det føles hellig, man gruer seg for å begynne med å spise den man gleder seg også Og ligger det et egg til å venter *sikle* Endret 15. mars 2009 av Eivicious Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 de er gode de, men skal innrømme at jeg syntes de kom tidlig i år. Kom de så tidlig i fjord ? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De er fryktelig gode. Synd jeg blir kvalm etter bare ett egg. Men det hindrer meg selvfølgelig ikke i å spise opp hele kartongen Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Syntes også at de kom litt tidlig, men da får vi de i vinterferien også, får bare håpe at jeg ikke blir lei de. Er det ikke 5 uker til påske? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De eggene er veldig gode ja Men synd de er gansek dyre. Min mening da.. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 De er dyre ja, men heldigvis er jeg en bortskjemt liten guttunge, så mor kjøpre de til meg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg hadde gifta meg med et av de eggene om det hadde vært mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå