hitokiri Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 31. januar kom i skade for å publisere en artikkel med tittelen "– Her er nøkkelen til Iphone". Artikkelen hadde misvisende tittel, og inneholdt feil informasjon om en programvarenøkkel til Apples mobiltelefon. I artikkelen ble det hevdet at nøkkelen åpner for tredjepartsprogramvare, noe som ikke stemmer. Vi beklager dette. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 To måneder for tidlig? :!: Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er første gang jeg ser Amobil skrive slikt annet enn i forumtråder. Dere har skrevet feil utallige ganger tidligere og uten tvil mer alvorlige feil og. Lov å spørre om hva som er årsaken til beklagelsen nå? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lov å spørre om hva som er årsaken til beklagelsen nå? Det er vel som følge av denne tråden. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Uansett. Applaus til Amobil som går offentlig ut med beklagelse på førstesiden. Alle kan gjøre feil, men akkurat denne sto på en måte som "kronen på verket" av merkelige overskrifter og unødvendige småfeil den siste tiden. Det er kanskje også grunnen til at det nå kom en ordentlig beklagelse, og jeg håper også at det fører til bedre research og mer riktige overskrifter i fremtiden. Amobil skal være faglig seriøst, og ikke et nytt ITavisen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Bra Amobil. Flott dere retter opp og beklager Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er bra, det har vært en tendens med litt for ITavisen-lignende tilstander en stund nå. jeg håper med dette at den trenden er i ferd med å snu. Jeg tror ikke noen i amobil, hw.no eller andre plasser vil sammenlignes med ITavisen verken på innholdskvalitet eller overskrifter? Lenke til kommentar
Thel Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nei, for all del, holde dere unna ITavisens metoder.. Jeg liker å kalle itavisen for nerdenes Se og Hør:p Men veldig bra å offentlig beklage dette. Det oser profesjonalitet når dere tørr å si "vi tok feil, beklager". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå